![]() |
Ondanks het feit dat de meerderheid van de Belgen tegen zijn, heeft de Commissie Binnenlandse Zaken het stemrecht voor migranten goedgekeurd.
Voor: 10 Tegen: 7 Onthouding: 0 De stemming gebeurde in de uiterste polarisering tussen Wallonie enerzijds en Vlaanderen (SPA uitgezonderd) anderzijds. Het is duidelijk dat hiermee de wet zelf nog niet goedgekeurd is en dat de plenaire zitting van de senaat en later de kamer de wet nog moeten goedkeuren. Wij hopen dat het gezond verstand nog zal zegevieren. In ieder geval is deze zaak eens te pijnlijker omdat het voorstel rond een volksraadpleging eveneens werd weggestemd... Ikzelf wens de VLD en het Vlaams Blok te prijzen voor hun oppositie tegenover deze onwet, hoewel hun inspanningen niks hebben uitgehaald. Ikzelf maak me nu op voor de vernietiging van deze wet, wanneer hij effectief in voege komt! |
Duidelijk wie hier de naievelingen zijn. :wink:
Ik vrees dat naar uw vernietiging niet veel volk komt kijken. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hoef geen media of publiek.
De argumenten tegen deze wet zijn legio. Nogmaals, 90% kans dat ik gelijk krijg bij het Arbitragehof! |
Citaat:
|
Citaat:
ge zijt erbij--- ge zijt erbij lalalala :P |
Citaat:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: |
Hoewel we maar 1 kamerlid hebben, zal deze tegen stemmen waneer het voorstel in de Kamer te sprake komt.
Maar de grote vraag is wat de CD&V zullen doen? En zat er iemand van hen in de commissie binnenlandse zaken? |
Citaat:
Maar ik ga je niet helpen daarin, hoor Peeke: Zoek het zelf maar uit. Voor de anderen: Contacteer me via PB en ik mail U het wetsvoorstel! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ging VLD in de plenaire vergadering niet de alarmbelprocedure toepassen?? Misschien is er dan toch nog hoop dat de wet er niet komt.
|
We zitten niet in het Parlement en kunnen dus enkel doen, wat ik zal doen, wanneer dit wetsvoorstel wet wordt.
Met keiharde argumenten naar het Arbitragehof gaan en de vernietiging van de wet eisen. |
Citaat:
|
Citaat:
Zoniet dan hebben wij, het Liberaal Appel, nog wel wat troeven! |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zal U meer vertellen, na 26 november. |
Er moet nog hoop zijn dat dit niet door onze strot wordt geduwd! :x
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be