![]() |
Verhoging leeftijd om autorijbewijs te halen?
[SIZE=3]Kan de leeftijd niet omhoog waarop er een rijbewijs mag worden gehaald? [/SIZE]
[SIZE=3][/SIZE] [SIZE=3]Dat zou toch een vermindering betekenen van fileproblemen, het zou goed zijn voor het milieu, en het zou mensen de gelegenheid bieden eerst eens wat om zich heen te kijken alvorens achter het stuur te gaan zitten?[/SIZE] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga ook met mijn fiets naar het werk omdat ik te stom ben om die maneuvers te halen. Ach, in januari nog maar eens proberen.....kakrijbewijs...
|
Citaat:
ook zeker combineren met een maximumleeftijd van pakweg 65 jaar ! kunnen we ineens een premie uitschrijven voor diegenen die die dertig jaar met één exemplaar toekomen ! :-D |
Citaat:
|
Ik zie niet in waarom de overheid dat zou moeten veranderen.
Het zou idd iets minder file betekenen en een beetje beter voor het milieu zijn, maar het zou geen goede oplossing zijn. Dan kan je bijvoorbeeld evengoed alle vrouwen verbieden om met een auto te rijden, dat zou nog beter zijn voor het milieu en voor nog minder file zorgen :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
ik heb bewust nog nooit meer dan 15 minuten van mijn werkplek af gewoond, en dat bevalt me zeer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu op het moment 1u 5 min onderweg met het openbaar vervoer, zou ongeveer 1u 20 min zijn met de auto, als ik pech heb 1u 45 min voor een afstand van ongeveer 80 km.
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik met de auto naar Gent rij dan ben ik daar meestal op minder dan een halfuur. |
Citaat:
|
Men zou beter die mensen die destijds hun rijbewijs hebben gekocht of gekregen zonder rijlessen te hebben gevolgd, verplichten om een cursus te volgen met verplichte examen.
Iedereen gelijk voor de wet, toch, of niet soms? Citaat:
|
Gaat nooit gebeuren, want "blauw" wilt iedereen aan "18" met een "rijbewijs".
Dit was een van de maatregelen "vermoed ik" om de marktvraag te verhogen. Trek nu maar de paralel, met hoe het in de auto-sector aan toe gaat. = "verzadigd" dus niet "genoeg vraag". Verder "dacht" ik, word per auto die van de band gaat, en sociale taks geheven. |
De minimale leeftijd is net een aantal jaar geleden verlegd van 21 jaar naar 18 jaar om al die incest kindjes die te dom waren op de schoolbank te zitten, toch maar aan een jobke te helpen. En wat zien we nu ... oei ze zijn ook te dom om met den auto te rijden... toch maar gaan voor de "vroegtijdige euthenasie" ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be