![]() |
Allochtone politici
Zijn allochtone politici slechts schaamlapjes om een deel van het kiesvee binnen te rijven. Of zijn er ook kwalitatieve allochtone politici, zoja dewelke?
|
Citaat:
|
en bachar niet te vergeten...
|
Ik mis nog Mimount Boussakla (spa denk ik)
|
gooooo anissa <o/
Selahatin Kocak mag er ook wel tss imo |
Als ik de gemiddelde kwaliteit van de autochtone politicus bekijk, vallen sommige allochtone politici wel mee, eigenlijk...
Die Kocak lijkt mij inderdaad ne goeie te zijn, en ik denk dat Said El Khadraoui ook serieuze kwaliteiten heeft. |
Citaat:
En Said El Khadraoui eveneens. |
:thumbsup: Selahattin Koçak
|
Pieter Van Boxel is een zeer degelijk politicus en een goede vlaams-nationalist. Maar je kan hem niet echt beschouwen als allochtone politicus.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kijk eens aan, negationisten- en revisionistenjaagster Edina geeft haar stem aan de Armeense-genocide-negationiste Meryem Kaçar.
Of hoe rechtlijnig sommige mensen zijn ... |
Pieter was vroeger bij N-VA.
Ik kende hem toen ook redelijk goed. Maar zijn overstap naar Vlaams Belang... Slechts 1 reden voor zijn overstap. In zijn woonplaats wou niemand van VB een verhuist gemeenteraadslid opvolgen. VB kon daar niemand meer motiveren voor de gemeenteraad. Pieter is voor een zitje overgestapt. |
Op één Elio Di Rupo
Op twee Paola Ruffo di Calabria Op drie Fabiola de Mora y Aragón Fabiola is de belangrijkste extreemrechtse politica in dit land. Na haar benoeming tot koningin der belgen (1960) bracht ze verschillende controversiéle bezoeken aan Franco. Haar vriendschap met de dictator dateert van veel vroeger. Dat rare diadeem dat ze steeds draagt is trouwens haar huwelijkscadeau van Franco en echtgenote. |
Anissa Temsamani is een heel schoon madammeke, maar in een debat is ze echt wel een lichtgewicht. Ooit mee in de clinch gegaan, en ze is echt trezebees. (Maar dan wel een heel schone trezebees.)
|
*verdoezelt bewijsmateriaal voor lekker eten*
|
Citaat:
'k zou zo zeggen pieter go for it :thumbsup: |
Citaat:
|
Trouwens, Fatma Pehlivan en Dalida Douiffi (beiden SPa)staat er ook niet bij. Samen met Mahassine, Kocak, Boussakla en El Khadraoui zijn dat dus zes SP.a-politici die niet in de lijst staan.
|
Aboe Jahjah
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be