| Seba |
20 november 2003 19:59 |
Citaat:
Dit zijn inderdaad aanslagen die ik dan ook veroordeel. Maar ik ga niet akkoord met uw stelling van bevrijdingsoorlogen. Dat dit tegen Afghanistan zo was, daar kan ik nog wel inkomen, maar de oorlog tegen Irak had daar volgens de president zelf niets mee te maken.
|
Jaja, we weten het, u was tegen de oorlog in Irak, maar bent toch blij dat Saddam weg is, hetzelfde oude liedje van de linkiewinkies, maar alternatieven, nee hoor, niet nodig, wij demonstreren tegen Bush ipv tegen Saddam.
Citaat:
Dit is geen afgezaagd liedje! Ik stel me gewoon de vraag waar de WMD zijn? Want daarvoor is Bush - en zijn bondgenoten - de oorlog begonnen.
|
De wapenpogramma's zijn al gevonden, samen met bergen convetionele wapens. Hoewel het waar is dat Bush en Blair waarschijnlijk het dossier "opgesmukt" hebben, blijft het een feit dat David Kelly, zogezegd indirect vermoord door de Britse regering, zelf een groot voorstander was van de oorlog, maar dat de pers die dan nog de pretentie had om Blair te beschuldigen, zijn verhaal had verdraaid, maar spijtig genoeg bleek dit allemaal maar na zijn dood
Verder blijven jullie maar het feit negeren dat Saddam een immens verleden heeft op gebied van verboden chemishe wapens
|