![]() |
Ecuador,weer een rode vlek bij.
Citaat:
|
Is ne keer zien hoe lang het duurt eer ze worden opgenomen in mercosur.
|
Citaat:
|
waar blijft die CHIPPI eigenlijk, normaal is hij er altijd als eerste bij. Ik kan zweren dat die een soort van geavanceerd reuk orgaan heeft waarmee hij draden zo als dese van mijle ver kan ruiken.
|
Citaat:
![]() Gelukkig leven de garnaalbeer en chipie in een wereldje, waar die rode sikkelzwaaiers het (nog) niet voor het zeggen hebben... ;-) U, als gedegen gemanipuleerd wezen, zou toch moeten weten dat het communisme nog nergens gefunctioneerd heeft en dat de 'arrebeider' er nooit beter geworden is... Ofwel? :lol: |
ik begon al te denken dat er iets ergs gebeurd was:-)
[quote] Citaat:
Citaat:
|
>>>
... Ecuador is an oil-exporting country, but three-quarters of its 13.4 million inhabitants live in poverty, ... <<< Zou het kunnen dat die 'linkse' verkiezingszege d�*�*r iets mee te maken heeft? |
http://www.rethinkvenezuela.com/downloads/ceprpov.htm
en mede mogelijk gemaakt dankzij een verdeling van olie rijkdom. Fantastisch trouwens toen Chavez goedkope olie leverde aan Amerikaanse armen. |
Citaat:
Maar ja, de wegen van een nar zijn onvoorspelbaar... |
Citaat:
2. Ruik ik hier blasfemie? ;-) |
Ik begrijp niet dat je een probleem kan hebben met een verkiezingsuitslag in Ecuador. Bovendien, maar da's een persoonlijk oordeel, vind ik Latijns-Amerikaanse mensen de meest sympathieke die er bestaan.
|
Tegen de uitslag, je hebt het toch niet over mij?
|
![]() |
Citaat:
Oh wacht, daar mogen we niets van zeggen. En Equador geilt op vrije handel met de VS, want dat betekent kassa kassa voor al die zielige arme mensen die zich nu blauw betalen aan belastingen, heffingen, bureaucratische enervetica en zo voort. Maar oh, daar mogen we ook niets van zeggen. |
Tja, hopelijk vindt men vlug een kamer voor U... :-P
![]() Hier clown Chavez tijdens één van zijn beste momenten... Sommigen zeggen: 'Te gek om los te lopen'... :-P Castro na zijn castratie... |
Citaat:
|
Citaat:
maarre hebben jullie al 's zaken gedaan met Chavez' administratie? corrupte boel, ik zie geen verschil met vroeger |
Citaat:
Citaat:
D�*t moet wél een "leftist" zijn! wat zeg ik? Een maoïst is dat!! SCHANDE!:-D :-D:lol: Of heeft het er soms iets mee te maken dat zijn opponent Alvaro Noboa een "banana-tycoon" is?:-o Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be