Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Flahaut moet knoop doorhakken (https://forum.politics.be/showthread.php?t=70208)

Kay_ 28 november 2006 19:18

Flahaut moet knoop doorhakken

Tanja Dexters wil paaldansen voor de Belgische troepen in het buitenland. Maar hoe zit dat voor de vrouwelijke soldaten, kunnen zij hiervan genieten?
En wat met het thuisfront en de plaatselijke gewoonten?
De taak om de knoop door te hakken hangt af van één man, ons flahauke.

Dat Dexters er beter uit zal komen PR-gewijs staat ondertussen als een paal boven water....

Online 28 november 2006 19:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell (Bericht 2202897)
Tanja Dexters wil paaldansen voor de Belgische troepen in het buitenland. Maar hoe zit dat voor de vrouwelijke soldaten, kunnen zij hiervan genieten?
En wat met het thuisfront en de plaatselijke gewoonten?
De taak om de knoop door te hakken hangt af van één man, ons flahauke.

Dat Dexters er beter uit zal komen PR-gewijs staat ondertussen als een paal boven water....

Waarom zou men er rekening houden met de plaatselijke gewoonten? Houden de locals niet van multiculturele verrijking? 8-)

Kay_ 28 november 2006 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Online (Bericht 2202935)
Waarom zou men er rekening houden met de plaatselijke gewoonten? Houden de locals niet van multiculturele verrijking? 8-)

Dexters zou niet echt het uithangbord van België in het buitenland moeten worden me dunkt :lol:

Online 28 november 2006 19:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell (Bericht 2202941)
Dexters zou niet echt het uithangbord van België in het buitenland moeten worden me dunkt :lol:

Dexter gaat niet het uithangbord van België spelen : ze gaat enkel wat paaldansen voor een bepaald publiek, de militairen. Het is niet de bedoeling dat ze een Belgische promotoer doet bij de moedjahhedien en de taliban.

Chipie 28 november 2006 19:45

Als Dexter maar een paal tussen haar benen heeft...

Vorenus 28 november 2006 20:10

Die mag gerust met mijn paal spelen. :twisted:

ERLICH 28 november 2006 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell (Bericht 2202941)

Hebt u iets tegen Dexters? Of had u liever gehad dat flipke of flahau zouden paaldansen. Die twee lopen ook het buitenland zot en is nu toch ook niets om te gebruiken als uithangbord.

Kay_ 28 november 2006 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH (Bericht 2203050)
Hebt u iets tegen Dexters? Of had u liever gehad dat flipke of flahau zouden paaldansen. Die twee lopen ook het buitenland zot en is nu toch ook niets om te gebruiken als uithangbord.

Liever flipke dan Dexters se. :roll:

ERLICH 28 november 2006 20:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell (Bericht 2203054)
Liever flipke dan Dexters se. :roll:

Zou ik na dit antwoord mogen twijfelen of u vrouwelijk schoon weet te waarderen.

Kay_ 28 november 2006 20:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH (Bericht 2203087)
Zou ik na dit antwoord mogen twijfelen of u vrouwelijk schoon weet te waarderen.

Ik waardeer vrouwelijk schoon.
Maar Dexters is qua persoonlijkheid niet echt mijn ding, laat het ons daar op houden.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be