![]() |
[size=6]pukkelpop in genk (steun de oproep) [/size]
Pukkelpop moet Chokri achterna gaan en zich ook vestigen in Genk. Ruimte zat [size=2](wat dacht je bijvoorbeeld van een festival rond de mijnterrils? De hele site in Waterschei staat leeg!)[/size], electoraat in overvloed [size=2](want SPA is nog klein in Genk)[/size] en een sfeer waar je in kiewit van achterover zou vallen [size=2](sfeer maken we hier wel, kom maar eens naar een voetbalwedstrijd)...[/size] Chokri komt volgens eigen woorden niet naar Genk om de nieuwe burgemeester te worden, maar om Genk op de kaart te plaatsen (zoals hij zelf op TVL beweerde) Pukkelpop in genk organiseren zou dat zeker kunnen verwezenlijken. Laat je promomachine dus rollen chokri en wees een echte Genkenaar! Aan alle forumgangers die Genk willen steunen, kunnen via volgende [size=7]link[/size] de oproep onderschrijven! (Echt doen!!! :wink: ) :!: :!: Het forum van SPa Genk is geïmplodeerd, dus heeft het geen zin meer om via deze link aan de oroep mee te werken. Je kan echter nog steeds je ei kwijt bij het nationaal SPa forum! |
Chill, ge zijt een mogelijk antwoord vergeten: Ik interesseer mij niet voor dienen brol.
|
Citaat:
|
Verkeerde rubriek: Koetjes en Kalfjes.
|
Citaat:
|
Moet de titel niet zijn : belachelijke oproep ?
as 'k daar van de nacht maar nie van wakker gaan liggen |
Ik vind dit WEL een belangrijk binnenlands politiek thema.
Ik mis echter wel de optie: "in mijnen achtertuin". |
Citaat:
|
Pukkelpop interesseert mij niet.
Chokri Mahassine en zijne SPA nog veel minder. |
Citaat:
Hij woont in het appartement langs het station van Genk. Je kan niet missen! :wink: :lol: |
Voor mij is de Kiewit een perfecte locatie, ze hebben dat terrein net aangepast zodat het niet onmiddellijk vol water loopt dus het is wel zeer twijfelachtig dat ze nu reeds van locatie zouden veranderen.
Citaat:
|
Citaat:
|
Ikzelf ga niet veel naar festivals, maar het beste zou zijn indien het festival doorgaat daar waar de mensen er het makkelijkst geraken.
|
Pukkelpop moet mee verhuizen met haar organisator naar waar deze thuishoort: Marokko!
|
Citaat:
|
Citaat:
Marokko ligt nog minder in Kiewit dan in Genk :wink: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als er in Genk een betere wei is, doen! Maar ik betwijfel dat een beetje.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be