![]() |
De Vlaamse krant komt er in 2007
Citaat:
|
Luc van Balberghe lijkt mij al een goed voorstel.
|
Klinkt heel onafhankelijk :-)
|
Hij is dan ook onafhankelijk journalist.:-):-)
|
Citaat:
|
God verhoede dat de VVB hierin meestapt! Dan wordt de Vlaamse Beweging helemaal geclaimd door het Vlaams Belang. Dat er een Vlaamsgezinde krant zou komen, prachtig! Dat dit vanuit een partij wordt gedaan: uitgesloten!
|
zal lekker objectief zijn...
ik hoop dat ze duidelijk maken dat het een vrije tijd magazine is, en geen journalistieke nieuwsgazet... ik zie hier al veel posts vertrekken uit een artikel van de krant |
Citaat:
|
Citaat:
|
mja ok, niets is objectief, maar iets dat duidelijk uit een partij voortvloeit, is nu eenmaal meer subjectief...
en van mij mag iedereen een krant hebben hoor, maar voor feiten zou ik toch meerdere bronnen nagaan... |
Citaat:
|
Luc Van der Kelen mag ook de colum schrijven
|
En waarom Paul Beliën niet?
|
Citaat:
De Standaard komt voort uit de katholieke partij. Het Laatste Nieuws is blauw, blauw, blauw. ... |
Citaat:
Nogal stoem dat het antwoord op de verzuilde pers, nog meer verzuilde pers moet zijn. Lees eens European Voice, dat is pas journalistiek. Alleen jammer dat die gazet 4 euro kost of zo... |
Citaat:
Allemaal mensen die niets meer te verliezen hebben, die hun Vlaamse overtuiging kunnen uitdragen zonder angst om hun job te verliezen, en enig tegengewicht kunnen bieden tegen de volledig verbelziekte 'Vlaamse' media. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Enne, welkom terug Knuppel :)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be