![]() |
Dedecker bij N-VA is Godsgeschenk voor de PS.
Dedecker naar N-VA is een Godsgeschenk voor de PS.
Dat de CDenV niet goed raad weet, is best te verstaan. Alles draait om de volgende coaltie-gesprekken op federaal vlak. De PS, is de NVA liever kwijt dan rijk, andersom is dat ook wel zo. Voor CDenV, is het enerzijds daarom beter dat N-VA alleen naar de verkiezingen gaat. Anderzijds rekenen ze natuurlijk op de stemmen van die partij. N-VA kan mss, nu met DD eventueel overwegen om alleen naar de kiezer te trekken, om de 5% te halen. Wat dus een mogelijke regeringsvorm voor cdenv vergemakkelijkt met de PS. En zo valt de puzzel weer in elkaar. |
Dat is helaas waar. Eens zien hoe rap Leterme nu zijn Vlaamse vlag weggooit en met de tricolore gaat staan zwaaien.
BHV, niet meer nodig meneer... |
daarom eens en voor altijd Vlaams Belang
|
Citaat:
|
Vwalla, het is al zover:
BREUK KARTEL CD&V EN N-VA BEVESTIGD. CD&V gaat "alleen" naar de federale verkizingen. |
Citaat:
ze zullen wel tesamen naar de verkiezingen gaan, maak u geen zorgen cdv is veel te machtsgeil nva heeft een goed management, zeg ik :twisted: |
Citaat:
|
Ik vraag me af of Leterme nog gaat deelnemen aan de Federale verkiezingen.
|
Zonder Vlaams kartel dreigt nog eens 4 jaar extreem progressief paars bestuur. Dat is het allerergste. Ik moet er niet aan denken, nog eens 4 jaar opgezadeld zitten met die idioot van een Verhofstadt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bon, nu weten we tenminste waar we staan. Na de verkiezingen had CD&V de N-VA misschien toch wel een mes in de rug gestoken.
|
Citaat:
Dus laat die Elio maar snel federaal premier worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarom,leve JMDD! de man die op zijn eentje de rechterkant van de politiek aan het "stroomlijnen" is :-P (kelt wil ONDERSCHEID tussen links,midden, en rechts,die begrippen zijn NIET verouderd!) Voor de NVA is het,denk ik,van levensbelang dat ze zich losmaken van CD&V.In de direkte omgeving van een federale regeringsonderhandeling zal de CD&V zich ongetwijfeld "ministriabel,gematigd en construktief Belgiscistisch" opstellen . :| |
Citaat:
|
Citaat:
Als de CDenV de wagon met de N-VA erop niet snel losmaakt, zal de derde met het been gaan lopen! Het zal voor God...een Godsgeschenk zijn! Tactisch is het voor sommigen wat anders, je hebt Vlaanderen en je hebt België. Voor wat gaat hij kiezen? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be