![]() |
Zal de N-VA de kiesdrempel halen?
Zal de N-VA de kiesdrempel halen, nu het gedaan is met de CD&V?:lol: :lol: :lol:
|
Ik voorspel dat ze in West-Vlaanderen nipt de kiesdrempel zullen halen, maar in de rest van het land zullen ze er ver onder blijven.
|
Citaat:
|
Zouden we niet beter eens een poll organiseren over hoeveel kiezers de VLD volgend jaar nog gaat overhouden?
|
Citaat:
Ik zit er in ieder geval niet mee in moest het gedaan zijn, drie kamerzetels en één senaatzetel op ons eentje zou wel moeten lukken. |
In de politiek kan nog alles gebeuren.
N-VA heeft de laatste jaren erg veel nieuwe leden. Een bredere basis na de gemeenteraadsverkiezingen. En hopelijk wordt zijn goed werk beloond |
In West Vlaanderen zie ik ze goed scoren maar ook in de rest van Vlaanderen zie ik ze het niet echt slecht doen, en ook voor de senaat zal Dedecker wel een zetel op zijn eentje binnehalen.
Kan er eigenlijk nog op een dubbele lijst gestaan worden, zowel Senaat als Kamer, ik dacht dat dit enkel in 2003 mogelijk was? |
Citaat:
|
Citaat:
Stel nu even heel optimistisch: west vlaanderen zijn bourgeois en dedecker verkozen. Antwerpen dewever en heel misschien vandijck opnieuw. Vlaams brabant demesmaeker. Senaat dedecker en bourgeois? In ieder geval: west vlaanderen, vlaams brabant en antwerpen zijn haalbaar voor één zetel, en één senaatszetel lijkt mij goed mogelijk |
Citaat:
|
Ik dacht - kan verkeerd zijn hoor- ergens gelezen te hebben dat die kandidatuur Senaat-Kamer enkel mogelijk was in 2003.
Indd in de ene provincie zullen ze al beter scoren dan in de andere... En in Limburg is er ook nog Frieda Brepoels rond wie het wel stilletjes is geworden nu ze in Europa zit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
NVA was al +7% waard in een kartel met CD&V.
Onafhankelijk,..... en mét een JMD halen ze die drempel sowieso.;-) |
Citaat:
|
Wel, ik denk dat er niet veel mensen iets gaan aantrekken van een marginale groep mensen.
|
Citaat:
http://www.n-va.be/programma/standpu...il.asp?ID=2471 |
Citaat:
|
Citaat:
Wel.......JMD alleen al vertegenwoordigt een veelvoud van de mensen in wiens naam u wenst te spreken....zonder NVA. U staat te roepen,.......en niemand hoort u :-) |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be