![]() |
Mag Tony Mary nu terugkomen?
Nu dat Bourgeois het schip heeft verlaten kan Tony Mary misschien zijn vergoeding teruggeven en opnieuw starten?
Hij is de man die voor een autonome zender kan zorgen. Niet onderdanig! "Et pas au service de la politique." Tony come home! |
Citaat:
|
Voor één keer ga ik akkoord met Max :p (alhoewel ik het ietwat anders uitgedrukt zou hebben ;) )
|
Citaat:
Trouwens: extreem progressief, kan dat echt als een slechte eigenschap genoemd worden voor iemand die een omroep moet hervormen ? |
Citaat:
Maar hij heeft wel gelijk, en eerlijk gezegd, ik heb liever dat men gewoon zegt wat men denkt, ... ;-) Trouwens het is een links progresieve volksverradende rat ;-) |
Citaat:
Ja, "extreem" progressief ziet, u, ... gewoon progressief is ook al goed, niet ? |
Citaat:
Waarom bestempel je hem trouwens als extreem ? Op basis van welke voorstellen ? |
Citaat:
|
Citaat:
Als je een linkse vrt, nog linkser wil gaan maken, spreken we toch wel over een tikkeltje extreem links nietwaar ? |
Citaat:
Zo klinkt het pas echt als een besmettelijke ziekte of een of ander vies prehistorisch monster. ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be