![]() |
[size=6]Vlaams Belang![/size]
Programma: Eigen Belang Eerst ! Recht op wettige Belangrijkheid ! Geen stemrecht voor minder Belangrijke! Werk voor Belangrijke eerst Eigen cultuur is Belangrijk Geen belangrijke moskeeën in onze buurt Blood & Honour & Belangrijkheid ! Sociale huisvesting voor de Belangrijkste eerst Onze Belangrijkheid bewaren ! Stop de moord op Belangrijke Embryo’s ! Koop bij Belangrijken ! Geen drugs in Belangrijke Scholen ! Geen Belangrijke Miljarden voor Waalse profiteurs ! Halt aan niet erg belangrijke asielzoekers ! Harde aanpak van de minder belangrijken ! Eigen Belangrijkheid is belangrijk ! Belangrijk zijn of terugkeren ! |
Wat een belangrijke tekst ppppppppppppppffffffffffffffffff
|
:o dat 'vlaams' staat er weer in voor de grap!
|
En de moderatoren maar vragen om alles op de juiste plaats te zetten.
Deze zal ook wel dezelfde weg gaan die de vele kalfachtigen van de Piano gaan. |
Een belangrijke weg bedoel je :wink:
|
Citaat:
;) |
Ze hebben al zeker 1 sponsor nl Het belang van LImburg :lol:
|
de metser zijn huiswerk is af :lol: :lol: :lol: :lol: hoelang hebt ge daar aan bezig geweest :oops: 8O
|
:lol: :lol: :lol: Keigoed demetser!
Nog eentje: Zijn wij racistisch? Belange niet! |
Ik zou het wel "ARP-V" noemen: antiracistische partij VL, of- voor de ingewijden- andersracistische partij -VL :wink:
|
Gisteren op de VTM ook een leuke gezien.
Nadat Agalev haar naam heeft veranderd in : Groen! zou het Blok haar naam kunnen veranderen in : Rechts!!!!!!!!!!!!!! Ik moest er om lachen. :lol: |
De metser en The Piano.
De koe en het kalf. Samen lekker de wei op. Ook heel belangrijk. 8) Alleen jammer voor hen dat gras nog altijd groen is. :? |
Een knuppel kwam uit zijn hok*.
Zij leefde en groeide van wrok. Zij kronkelt als een slang, Voor het Vlaams belang… En stemt dus voor het Vlaams Blok! ![]() Verzuurde. Jij kan blijkbaar met niks lachen. Maar let op mijn woorden: zover ben ik er met de naam en het programma niet naast. Alles ligt al klaar moest het extreem-rechtse blok haar proces verliezen. |
Ze kunnen die VLAAMSNATIONALE partij beter NSDAP noemen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be