![]() |
Citaat:
De ex-bezetters van de Waterloolaan zullen zich eveneens solidariseren met de VW-arbeiders. Er wordt een grote groep arbeiders verwacht uit VW Wolfsburg, en de vestigingen in Brazilië lieten weten dat er daar ook duizenden ontslagen dreigen, en dat ze ons onvoorwaardelijk steunen, ook al kunnen ze niet tot hier geraken. Ik hoop dat ik mijn eigen vervoer geregeld krijg nog deze avond, dan kan ik er morgen ook bij zijn. |
Kunnen we helpen voor vervoer?
|
Citaat:
|
serieus? Dan gaat die vakbond eindelijk ook eens iets voor mij doen :D hoe werkt dat juist?
|
in 't station staan ze mss al wel ze pelgrim, in centraal that is, ik ga nor berchem wss
|
Citaat:
Op de site van ABVV en ACV toch zoiets gelezen. Voor degenen die er niet aan denken : het is nu ook weekend, dus een weekendbiljet is ook niet duur (halve prijs). |
Ik verwacht jullie morgen om 10h30 Brussel Noord. Arbeiders en bedienden van VW vooraan! ;)
|
ist ni van zuid naar noord?
http://www.abvv.be/code/nl/fram018.htm |
Citaat:
Ja idd. Als we 't 'sochtends ni moesten gehoord hebben op de radio dat de betoging aan het Zuid vertrok, hadden we zelf aan 't Noord gestaan.. Blijkbaar heb ik nogal wat mensen misleid, want ik had horen zeggen dat de betogingen in 2 richtingen ging.. :oops: ;-) Toch wel veel volk en chance met het weer gehad. |
idd, comac blok was niet zo groot maar wel leuk
iemand vandelanotte gezien, die ging komen mor... |
die hadden we een taart in zijn gezicht moeten smijten. ;)
|
Vandelanotte liep bij Animo (spa-jongeren). Ook Di Rupo en Vera Dua zag ik. Voor de LSP'ers was het een goede tussenkomst: 450 kranten verkocht is niet slecht. 800 euro steun is er bovendien opgehaald. Ook CAP was goed zichtbaar.
|
Was dat eigenlijk Pelgrim, die daar met zijn Rode vlag met Vlaamse leeuw zat te filmen?
|
kvermoed 't
|
Pelgrim kan je ons uit de nieuwsgierigheid verlossen? :P
Mijn part had je mee met Comac mogen lopen hoor ;) |
liep u daar ook?
|
Fraai beeldmateriaal kunnen verzamelen. Zoveel volk, da's de moeite :D Da zouden we elke week moeten doen eigenlijk.
|
En ik ben bijzonder blij dat ze ook aan Bahar hebben gedacht :cheer:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wil 'm anders wel inscannen en posten... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be