![]() |
Zie hier, deze aankondiging van een commando-stage van VLAAMS-NATIONALISTEN heb ik gekregen vanuit goede bron.
Citaat:
|
Dit is helemaal geen geheime informatie, zelfs geen interne.
|
Ah! de VLAAMS-NATIONALISTEN lopen hiermee dus te koop?
De VLAAMS-NATIONALISTEN maken er geen geheim van dat ze een revolutie voorbereiden?! |
Citaat:
|
Waar gaat het deze keer over? Paintbal of een survivalweekend? :lol:
|
En die verrassing is wellicht een bezoekje van de BUB om de opgedane ervaring in de praktijk te testen. :wink:
|
Ze noemden het wel niet COMMANDO STAGE wel?!
Volwassen mensen die in de bossen een militaire training krijgen door VLAAMS-NATIONALISTEN, lijkt me toch vrij verdacht!! |
Geen contactadres?
Geen tel - Fax - email? Bron : uw eigen verbeelding? Of gepikt van een lokaal scoutskliekje met rambo-ambities? :lol: :lol: :lol: |
Citaat:
|
commandostage, close COMBAT, weerstandstraining,... ik wil nu niks zeggen hoor Jan, maar dit lijkt met toch wel iets anders als een jeugdbeweging 8O
|
Citaat:
Tijdens de sportdag op onze school krijgen onze leerlingen van de middelbare afdeling van het vierde en zesde inleiding tot gevechtssporten. Ongetwijfeld bereidt onze school een revolutie tegen de Belgische staat voor! |
Citaat:
Awel, wel wel wel. |
Citaat:
|
Betrapt!
Ja enkele Vlaams gezinden gaan met kerstdag een staatsgreep plegen! houdt u dus maar al vast aan uw stoel! *sigh* beetje paranoïde niet? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lamest topic ever
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be