![]() |
Die site ligt hier alle 5 minuten plat
Er mankeert hier t'een en t'ander .
Ik ben hier vandaag 10 keer op politics geweest , 6 keer nope . Vanmorgen begon het al : kan de pagina niet vinden . Vanavond : verandering van server . Daarjust : try again in 5 seconds . Wat is hier aan de hand ? |
Citaat:
|
|
Het zou natuurlijk altijd kunnen dat de techneuten van politics.be een "device" hebben uitgevonden om internetverslaving te genezen.
|
Citaat:
Het was hier weeral van dat , 3 minuten naar een andere site gesurft , weer naar politics , try again in 13 seconds ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Liggen die offline ofzo? |
server dump, meeste fora van forumup hebben er ook last van
alle .be en .us worden verplaatst zou tegen morgen OK moeten zijn ;) |
Geachte
Het forum was vandaag inderdaad af en toe onbereikbaar en dit omdat het forum naar een nieuwe server is overgeplaatst. Met forumup hebben we niets te maken, alle servers zijn in eigen beheer van Politics.be. Mvg Pieter Vandoorne |
Citaat:
Zonder enige vorm van proces kunnen de parketten je site weghalen . Ze hebben ooit eens enkele blogs van mij van de zoekmachines verwijderd . Dat duurde 4 sekonden , en ik zette ze er weer op . Zo moet je die mannen aanpakken . |
Citaat:
dit is je macho ik hé ... doe mij maar die van haar naaldhaken afvalt hoor ;-) |
Ik vind dat die site nog trager is dan gisteren .
Dat duurt hier verdorie een volle minuut voor een reactie gepost is . T'ligt wellicht niet aan mijnen PC want op andere sites heb ik dat probleem niet ? |
Inderdaad, heb er ook miserie mee vandaag.
|
Ik ook. miserie miserie miserie.
De kloterij is dat een mens soms minuten lang werkt aan een reactie en dat wanneer het dan niet lukt om het te posten, heel je werk weg is. Moderators? Technische diensten? Maak je nuttig zou ik zeggen. Paulus. |
Enfin , ze weten het nu toch denk ik .
Bij mij gebeurt het soms dat ik een reactie post en dat er verschijnt : kan de pagina niet vinden . Dan moet je nog eens volledig herbeginnen ook . Pffffft ! |
Citaat:
Zelfs dit bericht post ik nu de tweede keer in de hoop dat het lukt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be