![]() |
Tja, alweer een buitenlander...
http://www.nu.nl/news/906008/122/Mil...krachting.html
Of is dit een onderdeel van het verspreiden van ´The American way of life´ en mag het dan wel? |
Re: Tja, alweer een buitenlander...
Esizkur wrote:
> Of is dit een onderdeel van het verspreiden van ´The American way of life´ > en mag het dan wel? Nee, het mag niet. Want hij is toch veroordeeld? Wie over de schreef gaat, en gesnapt wordt - die verdwijnt achter de tralies. Welk gedeelte snap je daar niet van? Voor zover je het wil snappen, natuurlijk. Niet iedereen wil dat! Ik snap ook iets: je had een volle blaas! Je moest even zeiken! En, luchtte het op? Of loopt het alweer vol? |
Re: Tja, alweer een buitenlander...
"yew betcha" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Esizkur wrote: > >> Of is dit een onderdeel van het verspreiden van ´The American way of >> life´ en mag het dan wel? > > Nee, het mag niet. Want hij is toch veroordeeld? Wie over de schreef gaat, > en gesnapt wordt - die verdwijnt achter de tralies. Welk gedeelte snap je > daar niet van? Voor zover je het wil snappen, natuurlijk. O zeker wel, hoor. Maar is dit soms de nieuwe manier om moslimterroristen uit te schakelen? Als het andersom was geweest een een paar islamitische Filipino's hadden zich vergrepen aan een vrouwlijke Amerikaanse marinier, dan had het hier al weer volgestaan met kreten als 'alweer een buitenlander, moslim,' of wat dan ook. En inderdaad, hij is veroordeeld. Maar waarom de verdachte dan nog op de ambassade laten overnachten, terwijl een ander al lang achter de tralies van een Fillippijnse gevang waren verdwenen? > Niet iedereen wil dat! > > Ik snap ook iets: je had een volle blaas! Hoe wist je dat? > Je moest even zeiken! Ja, dat is meestal wel het gevolg >En, > luchtte het op? Oh, zeker. > Of loopt het alweer vol? Ja, uiteindelijk wel. Maar geen zorgen, ik heb me daar ooit eens aan laten opereren, zodat er meer in kon. Het nadeel is alleen, dat als ik moet, ik er zeker een uur op de wc zoet mee ben. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be