![]() |
Moeten we België opblazen? En hoe?
Het is vooral 'en hoe' dat me interesseert...
|
Kaap een vliegtuig en vlieg tegen het atomium ofzo, neem dan wel eentje van vlm voor de duidelijkheid eh
|
Misschien kunt ge een paar Arabieren of Irakezen inhuren voor de klus.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
We nemen de koninklijke familie gevangen ;-)
Lorre mag hondenkennels schoonmaken Fluppe mag de startbaan van zaventem opvegen En de rest mag in een alpinistenharnas de bollen van 't atomium onderhouden... Van 't paleis en de serres maken we een vakantieparadijs voor afgedankte arbeiders uit koolmijnen en autofabrieken, Van Brussel maken we een stadstaat, voor internationale instellingen die vet mogen betalen voor gebruik te mogen maken van Zaventem en bovendien al het verkeer over hun dak krijgen. ;-) |
een eigen inlichtingendienst lijkt me handig,
tevens een studie over de werking van de loge in Belgie en een studie over het kapitaal van coburg studie over verdere belgie behoudenden krachten (instellingen) ... in die volgorde en dan die behoudende krachten onderuithalen maar Vlamingen moeten zich wel bewust worden vh feit dat het niet vanzelf zal komen ... |
Als ze naar de wapens grijpen, zorgen we ervoor dat er in Voeren een incident plaatsvindt. Dat ligt geklemd tussen Wallonie en Nederland, en er woont een redelijk percentage Nederlanders. Kortom, als er daar gevechten uitbreken, kunnen we onze veel sterkere grotere broer Nederland erin betrekken.;-)
En als dat niet gaat, spreken we af ook met Duitsland:-D . Zij nemen de Oostkantons terug, en leiden de Fransen af door Elzas-Lotharingen terug te nemen terwijl wij ook Frans-Vlaanderen binnenvallen. Oostenrijk mag ook meedoen en Zuid-Tirol terugnemen. Dan zitten we wel nog met het probleem van aanzienlijke (meestemmende en misnoegde) anderstaligen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De politieke weerstand hiertegen zal zo groot zijn dat België vanzelf ontploft. :-P :-P |
Citaat:
|
Citaat:
Voor een studie op het kapitaal van coburg, moet ge de haut finance infiltreren, ... Die belghoudende instellingen, die zijn wel bekend, lees regelmatig het palieterke en ge ziet ze de revue verschijnen. Het zijn vooral die loge dudes, die moeilijk zijn. |
Citaat:
We gaan nog ergens komen, ik hem da al lang gezien, ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Omdat je nog niet genoeg onzinnige berichtjes hebt gedumpt. |
Citaat:
Blijft het "probleem" Brussel... Ik zie niet in waarom we die stad niet zouden kunnen delen tussen een onafhankelijk Vlaanderen, resp. Wallonië. Mits we betalen voor de faciliteiten die deze stad biedt. Het koningshuis mag gerust blijven regeren over onze kersverse zuiderburen. (op hun kosten welteverstaan) Op enkele maanden kan de zaak gepiept zijn en geef het een vijftal jaar en we zullen niet meer weten hoe het ooit vroeger was... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be