![]() |
President Chavez.
Citaat:
:cheer: Tijd voor een feestje :cheer: |
![]() 't Zal een goedkoop feestje zijn... In 't beste geval met tomattes crevettes... :-P Hopelijk dondert de olieprijs niet ineen... |
ik wou dat ik op een van die spontaan uitgebroke massa feestjes in de straate van Venezuala was:-( . Mischien heb je die beelden al gezien, echt fantastisch.
|
In het vrije westen viert men die overwinning met forums die bijna plat liggen van traagheid... ;-)
De regeringsleiders van China, Noord-Korea, Cuba, Wit-Rusland, Iran... zullen de overwinning van hun vriend naar waarde weten te schatten... |
http://www.rethinkvenezuela.com/down...healthcare.htm
http://www.cepr.net/publications/venezuela_2005_06.pdf :cheer: :cheer: Meer van dat luid het door de straten van Venezuela. |
Alhoewel Chavez misschien op langer termijn schadelijk is voor Venezuela denk ik wel dat zijn bedoelingen goed zijn en dat is imo belangerijker dan welke ideologie iemand aanhangt. Wat ik van hem gelezen heb is hij zeer integer, dus heuglijk nieuws.
|
Citaat:
|
Gekken kunnen soms, voor korte termijn, ook goed zijn...
Hij heeft wel enorm veel geluk gehad dat de olieprijs tijdens zijn regeerperiode verdrievoudigd is... Dan is het natuurlijk iets gemakkelijker om sinterklaas te spelen... Alleszins verdient het volk van Venezuela een betere toekomst... en laat ze voorlopig maar wat feesten... Per slot van rekening heeft de democratie gezegevierd (voorlopig althans)... |
[quote]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() de bovenstaande Cambodjaanse communist beloofde ook via zijn agrarische revolutie het geld van het kapitaal terug te geven aan de arme Cambodjanen. onderstaande foto toont het resultaat van 4 jaar rood bestuur... ![]() |
mooie foto!!!
|
Citaat:
Zo kan je natuurlijk nooit een gesprek voeren. Duh. Misschien dat eens een inhoudelijke post zou kunnen helpen.. |
Citaat:
|
Voila, wat had ik gezegd! Nu wil hij heel zijn leven aan de macht blijven. Op dit moment heeft hij misschien nog geen slechte bedoelingen maar elke mens zwicht, zeker na een lange periode, onder de macht die hij zal hebben als de wet zou goedgekeurt worden!
|
Ik doelde op termijn limieten, moge dat duidelijk zijn. Hij moet dan nog steeds herkozen worden.
|
Als Bill Gates morgen beslist om een gigantisch cliëntelisme met zijn geld te gaan construeren, is hij overmorgen ook president van de VSA zeh.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be