![]() |
OCMW = hakenkruis, enz ... op venster!
Ik ben al zo een 25 jaar lang politiek vluchteling in mijn eigen land, ..., zelfs in mijn geboortestad Sint-Niklaas.
Alles is zowat begonnen met het feit dat ik mijn herwerking van de nationale actie doorbraak van freddy willockx (U weet wel diegene die de dioxine-crisis naar sint-niklaas bracht en zodoende paars vanaf dag 1 aan de macht hield) niet persoonlijk heb mogen uitleggen voor de toenmalige plaatselijke sp-bestuursraad. Onlangs ben ik weeral veroordeeld tot het betalen van de gerechtskosten daar ik een vraag aan de ocmw-raad had gesteld waarop ik geen antwoord(betekende beslissing) heb mogen ontvangen. Ik had ze zelf niet gesteld was hun verdediging, terwijl copie van mijn betekende vraagstelling aan de ocmw-raad in het rechtsdossier steekt. Fretsjen, want zo noemen ze hoger genoemde in de volksmond, is wel al minister van staat benoemd wegens bewezen poets- & kuisdiensten. Mijn venster-slogans, ultiem recht op vrije meningsuiting, daarentegen blijven dus hangen, zelfs tot mijn eventuele verplichte zelfmoord. Ik maak dit hier bekend naar aanleiding van het kabaal dat hier gebeurt is over het zaterdag jongsleden uitbrengen van een politieke eedaflegging in jette. Het plaatselijk Vlaams-Belang zwijgt hierover vooralsnog ook. Tevens alle belgisch gezinde partijen, waarvan zelfs de oudste en in sint-niklaas gestichte BeB. Tenslotte is de pers en de media corrupt en of lui bij zulke gevoelige zaken. |
Met pilletjes kan men je misschien helpen...
Paranoîa is vervelend neem ik aan, maar ik las toch dat medicatie 't wat verzacht |
Waar blijft de link met de CIA en 9/11?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
[een andere uitleg kan natuurlijk overdreven besparingswoede op sociale kosten zijn....] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
tijdelijk trage afhandelin?? ;) 'k heb nog geen enkele aanvraag richting FOD sociale zaken gestuurd die binnen een redelijke termijn is behandeld (redelijk noem ik dan 6 maanden). Nu kun je dat zien als acties tegen u gericht of je kunt gaan beseffen dat de boel nu eenmaal zo draait en dat je maar beter kunt zien dat alle documenten langs uwen kant volledig in orde zijn. Indien je voor het eerste opteerd kan ik enkel aanbevelen te blijven wachten, de uitkering of goedkeuring komt ooit wel en misschien in tussentijd wat effectieve hulpverlening opzoeken en niet enkel rekenen op het geld dat alles maar beter moet maken. Als je u in de tweede optie kunt inleven dan zou ik aanraden stop met wachten en treed zelf in actie je bent immers nog gezond genoeg om aangepast werk of een opleiding te zoeken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarover gaat dit nu eigenlijk? :?
|
Over aandacht.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be