Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   France 24 (https://forum.politics.be/showthread.php?t=71066)

eno2 6 december 2006 11:26

France 24

Nieuwe internationale nieuwszender in het Frans.
Vanaf vandaag op internet.
Morgen op TV.

FISHERMAN 6 december 2006 11:29

Ik moe dat nie hebben.
Ik wil CNN en BBC World terug :cry: (***-Telenet )

Zeno! 6 december 2006 11:33

Allez, de Fransen willen weer meedoen met de groten. 't Blijven toch kindertjes hé ;-)

BBC World is meer dan genoeg.

Zeno! 6 december 2006 11:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 2223171)
Vanaf vandaag op internet.
.

Alvast een indrukwekkende website :roll:

www.france24.com

eno2 6 december 2006 11:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeno! (Bericht 2223182)
Alvast een indrukwekkende website :roll:

www.france24.com

Geduld.
Ze beginnen pas om 18h vanavond.

baseballpolitieker 6 december 2006 11:44

De site ziet er zeer mooi uit, hoe meer keuze uit degelijke nieuwssites hoe beter

Dimitri 6 december 2006 20:14

Wanneer slaan NOS en VRT eens de handen ineen voor een Nederlandse nieuwszender?

Ik heb op de satelliet inmiddels de beschikking over Amerikaanse, Britse, Franse, Duitse, Arabische en zelfs een Tsjechische nieuwszender, maar het Nederlands taalgebied blijft helaas achter.

evilbu 6 december 2006 20:48

Een Nederlandstalige zender?
Dan gaan we waarschijnlijk weeral mekaar voortdurend ondertitelen!:-D

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FISHERMAN (Bericht 2223175)
Ik moe dat nie hebben.
Ik wil CNN en BBC World terug :cry: (***-Telenet )

En die Spaanse zender. En die Italiaanse zender. En die twee andere Franse zenders.

Fisherman, u heeft volledig gelijk. Zijn daar hier nog geen 37 topics over gestart of zo? Hoe is een crapuleus bedrijf als Telenet in het bezit gekomen van die distributie. NIEMAND moet die digitale brol hebben, dus wat doen ze, ze maken hetgeen we vroeger hadden slechter, zodat het wel moet.
"Onze service van digitale televisie laat helaas niet meer toe om al die zenders via de gewone kanalen te leveren"
Pfff!!:evil:

baseballpolitieker 6 december 2006 22:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evilbu (Bericht 2224613)

En die Spaanse zender. En die Italiaanse zender. En die twee andere Franse zenders.

Fisherman, u heeft volledig gelijk. Zijn daar hier nog geen 37 topics over gestart of zo? Hoe is een crapuleus bedrijf als Telenet in het bezit gekomen van die distributie. NIEMAND moet die digitale brol hebben, dus wat doen ze, ze maken hetgeen we vroeger hadden slechter, zodat het wel moet.
"Onze service van digitale televisie laat helaas niet meer toe om al die zenders via de gewone kanalen te leveren"

Ik bezit zelf digitale tv en ik ben er zeer tevreden over, het is een eenmalige meerkost en het kan op momenten zeer handig zijn!!!

Tijl Uilenspiegel 6 december 2006 23:08

Simpel, doe gelijk ik smijt Telenet buiten en neemt TV-Vlaanderen op satelliet; is goedkoper en dan hebt ge al deze zenders. Op Astra 1 ongeveer 200 vrije zenders. Op astra 2 alle BBC's en ITV:-)

Hertog van Gelre 7 december 2006 01:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri (Bericht 2224516)
Wanneer slaan NOS en VRT eens de handen ineen voor een Nederlandse nieuwszender?

Ik heb op de satelliet inmiddels de beschikking over Amerikaanse, Britse, Franse, Duitse, Arabische en zelfs een Tsjechische nieuwszender, maar het Nederlands taalgebied blijft helaas achter.

BVN-TV is al een goed begin. Nu nog verdergaan.

Internaut 7 december 2006 01:45

Klopt maar je hebt geen interactiviteit (kan dus geen films bestellen).
TV Vlaanderen kost nog altijd 8.5€ de maand. Analoge kabel word toch afgeschaft, mensen moeten leren meegaan met de tijd.
Analoog is zo slecht als wat, is van in den ouden tijd gelijk men zegt.
Er komen trouwens nieuwe Digiboxen die HDTV (mpeg 4codec) zullen ondersteunen. VTM gaat al in Maart in HDTV uitzenden :-D

eno2 7 december 2006 11:46

Citaat:

Het gaat om een zender die internationaal nieuws geeft, en niets anders.

Bierke 7 december 2006 12:27

Citaat:

Daarom net dat er TV Vlaanderen is als initiatief om uit de greep van Telenet te geraken. En ik hoop dat Tele2 (versatel) zo snel mogelijk ook tv aanbiedt zoals in nederland

Dimitri 7 december 2006 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre (Bericht 2225262)
BVN-TV is al een goed begin. Nu nog verdergaan.

BVN is zoiets als het Franse TV5 of het Duitse 3sat: een zender voor Nederlandstaligen in het buitenland. Heel goed dat het bestaat overigens.

Een nieuwszender is wel wat anders. Nu al heeft de NOS een digitaal themakanaal 'Journaal 24' waarop 24 uur per dag het journaal is terug te zien. Als die zender zou worden uitgebouwd met achtergrondverslagen van de actualiteitenrubrieken van de Nederlandse en Vlaamse publieke omroep, zou daar best een goede nieuwszender van te maken zijn.

En dan moet 'ie nog op de satelliet natuurlijk, anders kan ik 'm niet ontvangen. ;-) Net als het NOS-themakanaal 'Politiek 24', wat nu ook alleen via de kabel en het internet te bekijken is, terwijl er op de satelliet allang een Luxemburgs parlementskanaal zit (D'Chamber TV). Maar ja, da's zo moeilijk te verstaan...

evilbu 11 december 2006 15:51

Is er dan niemand die iets gaat zeggen op dit geprovoceer van "Carrefour"???!!!!
http://www.carrefour.be/

Naissance d'une nouvelle chaîne francophone : France24
http://www.france24.com

en français, anglais, arabe (les langues les plus parlées �* Bruxelles ? )

:|

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be