![]() |
bart somers wil coalitie met SP.A-spirit in mechelen
Bart Somers wil in Mechelen met sp.a-Spirit in zee gaan 8-)
![]() Burgemeester Bart Somers (VLD) van Mechelen zet alles in op een coalitie met sp.a-Spirit. Voor de verkiezingen was huidig coalitiepartner CD&V/N-VA nog de uitverkoren bruid voor Somers. "De voorbije weken heeft dat kartel zich ingegraven in de absurde idee van een tripartite. Nu komt daar de crisis tussen de twee kartelpartners bij", aldus de Mechelse burgemeester. Somers doet Caroline Gennez een aanzoek om met hem rond de onderhandelingstafel te gaan zitten. Deze week wil hij een doorbraak. (belga/dm) -------------------------------------------------- somers zet de trend. eerst dedecker buiten, nu met de sossen aanpappen, de liberalen willen een warme, progressieve partij zijn en dat doet mij plezier. en mits somers vragende partij is kan carolientje wat voorwaarden stellen. ;-) |
Ze doen maar, ne dooie stad voor iets.
|
't is 'een' dooie stad.
verder ben je 'n echte vlaming hoor. |
zolang enkel VBers het 'ne dooie stad' vinden is er niets aan de hand en laten we ons humeur niet bederven.
|
Ben van Leuven, voor mij is Mechelen een dode stad. Er valt niets te beleven. (Nee, aan het station zit geen kat) En buiten een paar opgeblinkte straten is het een smerige en onaangename stad.
EN VOORAL DE SLECHTSTE FRITUREN. |
Jaja, VLD en SPA worden hoe langer hoe meer één pot nat...
|
Ben ik blij dat ik uiteindelijk niet gestemd heb.
|
Citaat:
Fout! beginnen bij het begin.... VLD en Spirit worden meer en meer één pot nat ;-) Er moeten nog enkele "mutaties" volgen alvorens Spa-en VLD een diersoort worden... 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
Nu neemt Bartje enorme risico's... 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zou er geen rechts-liberaal onder je bed zitten denk je? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be