![]() |
Windows viewer werkt niet meer
Aan iedereen die iets afweet van windows ed.
Ik heb zopas mn computer laten fragmenteren. Maar als ik nu bij fotos een miniatuurweergave wil doen, zie ik niets enkel het logotje met het zeilbootje bij een zonsondergang. Als ik bij bestandeigenschappen kijk staat er dat het de fotos opent met windows viewer, maar ook als ik de foto wil openen staat er "geen voorbeeld beschikbaar". Wat te doen? |
hé, iemand met hetzelfde probleem als ik :D
|
Citaat:
|
Jullie kunnen dus al een zelfhulpgroep oprichten 8-)
|
Citaat:
Kies een mirror.... haal progje binnen... installeer het... Normaal zou u nu uw afbeelding opnieuw moeten kunnen bekijken, via IrfanView weliswaar... Btw, heb je per toeval voor de defragmentatie een spywarescan ed uitgevoerd? |
Citaat:
Heb de pc niet zelf geformateerd maar had wel een spyware probleem dus ik denk wel dat een spywarescan is gebeurd.... |
Citaat:
|
Ik heb dat probleem ook.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het lijkt me trouwens dat je nog Windows 95 ofzo gebruikt. Misschien eens tijd naar iets nieuws op zoek te gaan? |
Er zijn denkelijk enkele settings uit het register verdwenen.
Dit kan je al op weg helpen. http://windowsxp.mvps.org/imagethumb.htm |
Citaat:
Gebruik windows xp ;-) Citaat:
Ik merk net dat nieuwe fotos die ik opsla het wel hebben maar de bestanden die voor de fragmentatie er opstonden niet. Miss dat dat er iets mee te maken heeft? |
Citaat:
Staat je weergave optie op miniatuurweergave of tegels? Dat moet op miniatuurweergave staat (beeld --> minatuurweergave) Indien je filmstrip wil gebruiken, maar die optie staat er niet tussen, moet je eerst rechtermuisknop in de map --> eigenschappen --> tabblad "Aanpassen" en dan als maptype voor Afbeeldingen kiezen. Indien dit niet helpt, is er iets mis met uw image-cache bestanden. Best om dan in uw afbeeldingenmappen het bestandje tumbs.db te verwijderen. Standaard is dit verborgen, daar om het te kunnen verwijderen, moet je eerst extra --> mapopties --> tabblad "weergave" --> Verborgen bestanden weergeven. |
Citaat:
|
Gelukt! Blijkt dat het niet ging omdat ik beheerder was en er een beveilingscode aan mn bestanden werd gekoppeld en moest ik dat veranderen...:?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:lol: :lol: :lol: Met het kapitaal dat ik beschik zal ie nog geen spatiebalk kunnen kopen :lol: Versta niet dat een computerzaak een pc zo terug geeft :? Eerst kon ik niet in mn mappen wegens dat beveiliging gedoe, dan mn foto's :? Prulleventjes allemaal |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be