Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Verhofstadt schrijft nieuwe burgermanifesten!! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=71165)

luc broes 7 december 2006 09:20

Verhofstadt schrijft nieuwe burgermanifesten!!

Verhofstadt kondigt nieuwe Burgermanifesten aan.
Iedereen die op de hoogte wil blijven van wat GV de volgende jaren van plan is moet beslist die nieuwe burgermanifesten lezen.

Als eerste minister deed hij de voorbije jaren ongeveer het tegenovergestelde van wat hij in zijn eerste Bugermanifesten neerschreef.

Als je dus wil weten wat GV zal DOEN als hij opnieuw eerse minister wordt, dan is dat hoogst waarschijnlijk ook het tegenovergestelde van wat hij belooft in zijn nieuwe Burgermanifesten.

Stratcat 7 december 2006 12:11

Je kunt Verhofstadt veel verwijten, maar niet dat hij geen gevoel voor humor heeft.

Geertje 7 december 2006 12:29

Ik vraag me af wat de titel gaat zijn : "van liegen valt een paarse regering niet" of "onbekwaamheid is paarse stijl" of "de Titanic is een voorbeeld voor paars".

Positief kan het alleszins niet zijn. Ik vraag mij eigenlijk af wie deze afvalliteratuur koopt of leest. 8O

Rene Artois 7 december 2006 13:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door luc broes (Bericht 2225522)
Als eerste minister deed hij de voorbije jaren ongeveer het tegenovergestelde van wat hij in zijn eerste Bugermanifesten neerschreef.

Vandaar waarschijnlijk dat hij denkt dat een update zich opdringt.

Vreemd dat hij nog tijd heeft om een boek te schrijven tussen het leiden van het land (sic) en zijn partij (resic) door.

Anna List 7 december 2006 13:16

lijden

Rene Artois 7 december 2006 13:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 2226120)
lijden

Dat doen het land en zijn partij.

Jazeker 7 december 2006 13:33

De schaamteloosheid van die gast is immens.

Zwartengeel 7 december 2006 13:37

Wordt het een overzicht van de beloftes uit zijn eerste manifesten die hij niet nagekomen is?

Geertje 7 december 2006 14:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 2226172)
Wordt het een overzicht van de beloftes uit zijn eerste manifesten die hij niet nagekomen is?

Dit lijkt me niet echt haalbaar. Dan zal het boek de dikte hebben van de 3 vorige samen.:-o

Jazeker 7 december 2006 14:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 2226172)

Dan wordt het geen boek maar een set DVD's

Hans1 7 december 2006 14:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rene Artois (Bericht 2226132)
Dat doen het land en zijn partij.

Alsof het u als Vlaams-nationale rakker wat kan schelen dat België "lijdt".:?

Hans1 7 december 2006 14:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2226147)
De schaamteloosheid van die gast is immens.

Die van Dewinter ook.

Percalion 7 december 2006 15:21

Haaaaaahahaha! Die gast is premier van Hans1 zijn favoriete land! :D

*kindjes op de speelplaats lachen Hans uit*

Zwartengeel 7 december 2006 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 (Bericht 2226342)
Alsof het u als Vlaams-nationale rakker wat kan schelen dat België "lijdt".:?

Hiermee onderstreep jezelf ook nog eens je eigen schaamteloosheid.

Kaal 7 december 2006 15:45

Waarom zou die man geen nieuw burgermanifest schrijven ... de eerste editie heeft hem zeker geen windeieren gebracht : hoeveel onder ons heeft hij toen niet kunnen "pakken" ! We zijn nu een hele eind verder en hij zal misschien hopen dat hij een nieuwe generatie kan overtuigen met een tweede editie. Het kost hem ook niets. Wie nu nog voor hem stemt zal niet afgeschrikt worden door een boek en hij mag schrijven wat hij wilt, hij zal het nooit moeten uitvoeren en hij hoeft zelfs niet te doen alsof hij het gaat doen.

Bierke 7 december 2006 16:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 (Bericht 2226343)
Die van Dewinter ook.

Kan je dan ook even aantonen waarom?

Voor wie de manifesten vergeten zijn : http://nl.wikipedia.org/wiki/Guy_Ver...rgermanifesten

Desiderius 7 december 2006 16:52

Fijne literatuur voor na de verkiezingen. Te nuttigen bij een goeie trappist en een portie konijn met pruimen.

Eerder ga ik dat boekske niet in huis halen; té veel ergernis is ook niet gezond.

daiwa 7 december 2006 17:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door luc broes (Bericht 2225522)
Verhofstadt kondigt nieuwe Burgermanifesten aan.
Iedereen die op de hoogte wil blijven van wat GV de volgende jaren van plan is moet beslist die nieuwe burgermanifesten lezen.

Als je dus wil weten wat GV zal DOEN als hij opnieuw eerse minister wordt, dan is dat hoogst waarschijnlijk ook het tegenovergestelde van wat hij belooft in zijn nieuwe Burgermanifesten.

Een tweede sprookjesboek? 8O

Rene Artois 7 december 2006 18:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2226283)
Dan wordt het geen boek maar een set DVD's

Ik zou gaan voor een systeem met aanvullingen zoals bij naslagwerken gebruikelijk is. Nadeel is dat er een abonnement genomen moet worden.

Kaal 7 december 2006 19:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rene Artois (Bericht 2227030)
Ik zou gaan voor een systeem met aanvullingen zoals bij naslagwerken gebruikelijk is. Nadeel is dat er een abonnement genomen moet worden.

Of een website ! Zo kan V. zijn beloftes in real time aanpassen aan de werkelijkheid.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be