Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Wat vindt je hier het meest interessante onderwerp (https://forum.politics.be/showthread.php?t=71186)

Kaffer 7 december 2006 12:25

Wat vindt je hier het meest interessante onderwerp

Er zijn hem hier intussen een slordige 85.586 onderwerpen gestart op politics , een onredelijk aantal .

De meeste van die onderwerpen betreffen mijns insziens en vergeef me mijn taalgebruik , van den bok zijn kloten .

En toch zitten er enkele boeiende tussen , wat mij betreft , evolutie vond ik wel goed .

En hoe zit het met jullie gedacht daarover .

StevenNr1 7 december 2006 12:34

Alle topics waar VB'ers slecht uitkomen :)

En ook, ethische vragen, degelijke topics in internationale politiek en subforum 'Links'.

Kaffer 7 december 2006 12:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 (Bericht 2226022)
Alle topics waar VB'ers slecht uitkomen :)

En ook, ethische vragen, degelijke topics in internationale politiek en subforum 'Links'.

Ik vind alle topics waar ik goed uitkom de moeite waard , maar dat zijn er helaas bitter weinig .

lombas 7 december 2006 12:45

Mezelf. Veruit.

Geertje 7 december 2006 12:47

Als ik tijd heb lees ik vrij veel onderwerpen. Helaas is dit niet zo meer.

De meest hilarische vind ik diegene waar de 'progressieve' linkse jongens hun vastgeroeste superconservatieve ideologie van de jaren stillekens komen verdedigen. En ze geloven er ook nog rotsvast in. :rofl: :rofl:

Verder de verdedigers van de die toch zo brave lammetjes van een moslimterroristen alsook de hevige supporters van de zwaarste gangsters en corrupte politici.

Tina 7 december 2006 12:47

niks eig.

Kaffer 7 december 2006 12:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 2226052)
Mezelf. Veruit.

Er is trouwens weeral een reactie bijgekomen op het onderwerp homoseksualiteit...

En moest het u kunnen plezieren , Lombas , Kim vind u hier ook den interessantsten , mijn gedacht .

Wat dat mens feitelijk in u ziet , ze moet ook niet van de slimste zijn , mijn gedacht .

lombas 7 december 2006 12:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer (Bericht 2226056)
Wat dat mens feitelijk in u ziet , ze moet ook niet van de slimste zijn , mijn gedacht .

Elaba, niks tegen die van ons eh :x

Kaffer 7 december 2006 12:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 2226059)
Elaba, niks tegen die van ons eh :x

Jamaar , je geeft me de tijd niet om de reactie van Stella op het homo-onderwerp te lezen .

t' zal er hem weer stuiven , mijn gedacht !

La Chunga 7 december 2006 13:31

Eén van de meest interessante tot op heden vond ik: "De Libertarische Verlokking":

http://forum.politics.be/showthread.php?t=53418

Ik ben nogal altijd bezig dingen aan het doornemen die me daar door Desiderius, Lombas en Percalion werden aangereikt.
Het was een zeer verhelderende thread en best wel leerrijk voor geïnteresseerden om eens door te nemen.

Louter om volgen - vooral hoe de rooie rakkers steeds weer in het zand moeten bijten - is deze recente thread: http://forum.politics.be/showthread.php?t=70695

Qua amusementswaarde kan natuurlijk niets tippen aan de fantasiëen van de NWO-ers in deze thread: http://forum.politics.be/showthread.php?t=37513

StevenNr1 7 december 2006 13:37

Mja, 't is niet omdat Percalion en Lombas zo'n mooie logische sec economische redeneringen kunnen opzetten dat de Noord-Zuid-verhoudingen door het liberalisme gaan verbeteren of armen plots geen financiële kopzorgen meer hebben :) Alé, dat mag allemaal wel schijnbaar kloppen wat ze zeggen maar in de praktijk verandert er niets door zogezegd alles vrij te laten.

La Chunga 7 december 2006 13:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 (Bericht 2226173)
Mja, 't is niet omdat Percalion en Lombas zo'n mooie logische sec economische redeneringen kunnen opzetten dat de Noord-Zuid-verhoudingen door het liberalisme gaan verbeteren of armen plots geen financiële kopzorgen meer hebben :) Alé, dat mag allemaal wel schijnbaar kloppen wat ze zeggen maar in de praktijk verandert er niets door zogezegd alles vrij te laten.

Tja, je moet ze weerleggen, hé, Steven.;-)

StevenNr1 7 december 2006 13:54

De praktische uitwerking van hun theoriën draait anders uit, idem dito met communisme.
Hun redeneringen weerleggen kan ik helaas niet :)

Zijne Heerlijkheid 7 december 2006 15:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1
Mja, 't is niet omdat Percalion en Lombas zo'n mooie logische sec economische redeneringen kunnen opzetten dat de Noord-Zuid-verhoudingen door het liberalisme gaan verbeteren of armen plots geen financiële kopzorgen meer hebben :-) Alé, dat mag allemaal wel schijnbaar kloppen wat ze zeggen maar in de praktijk verandert er niets door zogezegd alles vrij te laten.

De praktijk? Tiens. Welke praktijk?
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 (Bericht 2226206)
De praktische uitwerking van hun theoriën draait anders uit, idem dito met communisme.

Ik kan me vergissen, maar bij mijn weten zijn hun theorieën nog nooit ergens echt praktisch uitgewerkt.
En kom nu niet met de VS aanzetten, hé. ;-)

StevenNr1 7 december 2006 15:46

Dat is volgens mij net het punt, zogezegd zijn hun theoriën nooit verwezenlijkt maar ondertussen is de macht van het kapitaal wel enorm en is de economie ook niet onvrij, laat grote multinationals en je krijgt oorlogen voor olie, machtsmisbruik, staatsveiligheid voor spionage, anti-'mensen in opstand', ... Zij kunnen dan wel zeggen dat de staat niet in hun theorie past, het is wel mede een product van liberalere economiën.

Djiezes 7 december 2006 15:47

de tetten-draad natuurlijk!!!

jedi govna 7 december 2006 16:25

Banmededelingen of course! :twisted:

Anna List 7 december 2006 16:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Djiezes (Bericht 2226453)

je zou er beter nog eens een koppel posten in dat geval :lol:

Djiezes 7 december 2006 17:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 2226571)
je zou er beter nog eens een koppel posten in dat geval :lol:

nu content?

Kay_ 7 december 2006 18:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Djiezes (Bericht 2226453)

en de kontjes draad. Heb net ng tetten gepost :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be