![]() |
ik denk dat de provocerend/ludieke maatschappelijke signaalfunctie van het opzet je ietwat ontgaat, jazeker.
|
mij doet het denken aan chipie die zichzelf zoiets met kerst kado doet
|
omdat hij zoveel van zichzelf houdt.
|
Citaat:
|
Je moet als "eenzame mens" toch echt al wel heel wanhopig zijn om zoiets te doen. En ik denk ook niet dat de dvd helpt om die eenzaamheid te verlichten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
triestig gedoe... |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Voor mij is het alle dagen feest, behalve op feestdagen, want dan kan ik niet zwemmen en de bib is dan dicht, dus ook geen PC/Forum. |
Citaat:
De "tafelgenoten" schieten hun doel wat voorbij. |
Citaat:
voornamelijk nachtshiften. Mijn sociale contacten zijn totaal verwaarloosd, het is heel moeilijk om activiteiten te plannen, aangezien ze je op een vrije dag ook kunnen bellen... En mensen die werken van 09-17.00u bv hebben hun vaste schema's. Veder doe ik veel weekends van 12 uren, geen tijd voor weg te gaan... Ik moet tijdens de feestdagen tijdens de nachten ook werken, dus vrij eenzaam daar! Nu die DVD wil ik wel eens uitproberen, een beetje opvrolijken mag wel, als je niemand om je heen hebt :-( |
Wat eet die persoon op de DVD ? Ik zie hem daar al met zijn champagne, zalm, kalkoen en tiramisu. Ik ondertussen : een menuutje au bain-marie van de Delhaize en een tas thee.
Nee, dank u wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
En als die eenzame mens dan nog eens arm is en genen DVD-speler heeft ... 8O
Mischien toch maar een benefietje doen en die eenzame mensen uitnodigen om samen de feesten door te brengen:lol: |
Citaat:
Wat hebben die paar dagen nu te betekene, als 't heel jaar door feest is? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be