![]() |
Brussel bij Vlaanderen !!!
lees eerst ff op deze site voor u een reactie geeft ;-)
http://brusselsburning.blogspot.com/...-full-3rd.html |
Niet veel nieuws op gelezen, altijd hetzelfde brussel ligt ingesloten door Vlaams gebied en zonder Vlaanderen 'bestaat' Brussel niet economische gezien. Brussel is van ons, is altijd zo geweest en zal altijd zo zijn!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom zou Duitsland de Franstaligen in België steunen? Als dank omdat de Walen de Duitstaligen "zo goed behandelen"?? De Belgische elite heeft zich altijd zeer inschikkelijk getoond tov het mondiaal kapitalisme en dus zal de VS steeds de zijde van de Belgische (en dus Franstalige) elite kiezen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
als echte Democraat zou ik zeggen , laat Noord Brabant ook zijn eigen toekomst kiezen , onderdeel blijven van Nederland , bij Vlaanderen/België of gewoon Onafhankelijk met 2 miljoen inwoners 8-)
geef het Volk De Keuze !!! |
Citaat:
niets wordt meer overschat dan het volk. |
en straks wil Zichemzussenbolder ook onafhankelijk met 2300 inwonders.
het volk, zie je. |
Noord Brabant maakt meer kans , Nummer 1 op me Politieke Wenslijstje is een hereniging van Brabant (Groot Brabant gedachtegoed)
wat nou Vlaanderen of Nederland , tijd voor Brabant om ons als belangrijkste Benelux regio te vestigen |
ik zou er toch maar rekening mee houden dat je wens ook wel eens niét in vervulling zou kunnen gaan. :lol:
|
Citaat:
|
Oude wijn in oude zakken.
Grappig dat het trouwens in't engels is. juist alsof er veel buitenlanders staan te wachten op zo'n fait divers... :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
ja en Boven-Stal bij Hamme-Mille
Dream on hoor dromen is gezond |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be