![]() |
NV-A kiest voor het kartel
Zonet gehoord op het nieuws : 62 % pro kartel.
Wel, wel, dat had ik niet verwacht. |
Citaat:
|
Als de werkloosheid plots daalt weten we meteen de oorzaak. ;)
|
Waanzin, nu is het gedaan met de N-VA.
CD&V weet nu dat ze kunnen doen wat ze willen dus N-VA heeft niets meer te zeggen in het kartel. Vele kiezers zullen telerugesteld zijn. En paars zal het kartel vierkant uitlachen. 5 minuten politieke moed... |
Het was toch duidelijk dat de NVA eieren voor haar geld zou kiezen.
Heb jij niet gehoord hoe aangeslagen Wart De Bever was na de breuk? |
Voor mij stelt de NV_a vanaf heden helemaal niets meer voor, ze kunnen het nu totaal vergeten, ze zijn hun geloofwaardigheid TOTAAL kwijt door in kartel te gaan met de tsjeven die hen nu volledig in hun macht hebben.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is geschift. |
en maar lachen met spirit en Vivant...
|
Citaat:
Vergeet ook niet dat er al een aantal partijleden waren uitgestapt. Het was kiezen voor een onzekere vs een zekere toekomst. En ze hebben uiteraard eieren voor hun geld gekozen. |
Citaat:
Niet dat ik een fan ben van de heer Dedecker maar dat was dacht ik duidelijk.;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat De Wever nu niet meer komt vertellen dat N-VA een zelfstandige partij is, het is gewoon een klein en te manipuleren aanhangsel van de tjeven. |
Citaat:
Ze hebben voor winst op korte termijn gekozen en daarmee hun partij de afgrond in gereden. Stel nu even het absolute doemscenario: CD&V dumpt hen na de verkiezingen. Wat zijn ze dan nog waard? Staan ze ook alleen, en met de reputatie van onbetrouwbaar te zijn. Dat gaat pas goed werken. |
idd extra munitie voor het Vl Belang om de meelopersmentaliteit van de NVA nog meer aan de kaak te stellen.:-P
|
Citaat:
|
[quote]
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be