![]() |
VLD-voorzitter Karel De Gucht ontkent met klem de beweringen van Vlaams Blok-voorzitter Frank Vanhecke dat de VLD samen met het Vlaams Blok het verzet tegen het migrantenstemrecht georganiseerd zou hebben.
"De uitspraken van Vanhecke in Dag Allemaal zijn manifest onjuist," stelt Karel De Gucht. "De VLD heeft hierover geen afspraken gemaakt met het Vlaams Blok en zal dat ook over andere dossiers blijven weigeren. Het Vlaams Blok blijft voor ons géén partij als een ander. Van overleg, samenwerking of coalitievorming is dus nu of in de toekomst geen sprake." Informatiebron: http://www.gazetvanantwerpen.be |
Hoeft ook niet De Ryck. Niet gewoontegetrouw de oppositie buiten spel zetten omdat het de oppostie betreft, is zelfs democratisch...
Zolang de VLD hetzelfde over migrantenstemrecht denkt als het Vlaams Blok, de CD&V, LA en N-VA, steunen ze desalniettemin datzelfde Vlaams Blok in dit ene standpunt. Eigenlijk doet de VLD nu al wat de CD&V beweert te willen doen in de toekomst: niet meer automatisch tegen goeie voorstellen van het Vlaams Blok stemmen met als enige reden omd�*t ze van het Blok komen. Volgende keer meer succes met je flauwe opjutterij. |
zo alles blijven ontkennen en liegen :oops: Kareltje toch... je hebt zo veel gemeen met het Vlaams Blok en je wil het niet inzien 8)
|
Citaat:
|
ik ben tegen de jodenhaat, trouwens, ik heb zelf Joodse vrienden !
Vlaams Blok is niet rascistisch ! Ik ook niet, ik ga zelfs bij Turkse bakker brood kopen of bij Marokanen fruit kopen... so what 8O |
Citaat:
ge betaalt die mensen toch? |
ik wel niels, ik zou niet durven :( ik heb zelfs gisteren en vandaag een snoepje gekregen voor het suikerfeest ! :o
|
Citaat:
|
maar het probleem is dat ze allemaal zo niet zijn en dat de jongeren zich zo misdragen... zie Borgerhout en Brussel dit weekend ! Dat kan niet door de beugel ! NO EXCUSES ! :evil:
|
Dat is het nu juist, dat krijgt ge aan die linksen nooit uitgelegd dat men enkel tegen ingevoerd crapuul is en niet tegen respectabele allochtonen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be