![]() |
J-M Dedecker zou een partij moeten oprichten tegen parasiterend sociaal profitariaat
Jean-Marie Dedecker zou er goed aan doen een rechtse partij op te richten die zich resoluut kant tegen het parasiterend sociaal profitariaat, en die zonder complexen opkomt voor de belangen van de werkende middenklasse.
Een dergelijke partij zou in Vlaanderen zonder enig probleem de kiesdrempel kunnen behalen, daar de werkende middenklasse het echt wel beu is financieel te moeten opdraaien voor al dat parasiterend sociaal profitariaat. Heden halen alle partijen stemmen van de werkende middenklasse binnen en komt er tegelijkertijd geen enkele partij daadwerkelijk op voor de belangen van de werkende middenklasse. De werkende middenklasse wordt alleen maar compleet leeggezogen. Als onafhankelijke denker vraag ik mij in alle objectiviteit al langer af welke moedige politicus op een medogenloze manier de strijd zou durven aan te binden tegen het uitermate moreel verwerpelijke, parasiterend sociaal profitariaat, zonder daarbij een blad voor de mond te nemen en zonder gehinderd te zijn door enig taboe. Misschien zou Jean-Marie Dedecker zo'n politicus kunnen zijn. Zich voluit profileren op dat thema zou electoraal zeer lonend kunnen zijn, wetende dat een groot deel van de Vlamingen een grote afkeer koestert tegenover het sociaal profitariaat, of beter gezegd tegenover de sociaalcriminaliteit. |
Dedecker moedig? Laat mij schaterlachen...
een grote memmer, ja... maar als het erop aan komt wat te realiseren..., dan noppes... een intriest stuk onbenul... dat is die zeveraar... gelukkig dat hij nergens meer aan de bak komt... en bij het vuil blik.... ook daar is hij niet welkom.... en kom niet met zijn zogenaamd sukses bij de judo... het zijn de judoka's die het deden, niet hij... |
Citaat:
|
Breng eens in kaart :
|
JMDD moet niks. Met zijn grote mond en zijn ruziestokermentaliteit, en vooral, met zijn asociaal ultraliberalisme kan hij zich beter terugtrekken. Niemand wil hem, en overal waar hij komt is het hommeles.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
de egoistische werkende middenklasse...
|
Citaat:
zoals De Batselier, de PS in Walloniƫ, en andere graaipolitici, met driedubbel inkomen, enz www.neutr-on.be |
Citaat:
|
Het gat in de markt, Cynicus!
Ik vind dat iedereen wel op zijn manier profiteert van het sociale en economische systeem: zwart werk, zwarte kas van zelfstandigen, ongezond manier van leven door velen enz... Citaat:
|
Ik moet Cynicus hier oprecht feliciteren,
deze tekst is inderdaad een schoolvoorbeeld van cynisme |
ach moest het geld niet naar dat profitariaat gaan dan zou het toch gewoon naar iets anders gaan en blijven we uiteindelijk betalen.
Sociale zekerheid regionaliseren is een mogelijkheid maar de Walen en progressieven zijn tegen. |
ik geil op het idee dat rechtsen zo snel mogelijk werkloos worden
en zelf ondervinden in wat voor shit je dan zit, in geval van volkswagen omdat een audi een beetje goedkoper moet, profitariaat noemt men dat, rik daems die de prille ontslagen mensen van vorst gaat uitschijten voor profitariaat, liggend voor een villa VRIJHEID noemt men dat dan CYNISCHE GRAPJURKEN |
Citaat:
Zo'n type als Daems en diens uitspraken vind ik ook meer dan verwerpelijk. Jedoch, types die al jaren parasiteren op het OCMW maar in een BMW rondrijden en/of huizen bezitten, zoals sommige van onze Turkse vrienden in het Gentse, vind ik inderdaad wel profitariaat ja. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be