![]() |
CDV of DEDECKER?
De keuze is (niet) simpel.
Of u kiest voor het kartel: >dat betekent zekerheid omtrent voortbestaan partij >garanties (politieke garanties zijn beloftes die gebroken worden, doch men weet nog niet wanneer, in casu wellicht niet naar aanleiding van de volgende verkiezingen) ivm staatshervorming waardoor de NVA zeker kan en zal wegen op de komende staatshervorming >duidelijk de meest rationele beslissing Of u kiest voor De Decker > dat betekent een stap in het onbekende, maar misschien de bete manier om te groeien > dat betekent meer onafhankelijkheid en misschien als onafhankelijke partij de kikker in de modderpoel > duidelijk de meest rechtlijnige en moedige beslissing |
Dedecker.
|
Ik heb nog nooit op een andere partij gestemd dan de N-VA en ben N-VA lid.
DEDECKER |
Wat mij betreft:
het is een keuze tussen wellicht de meest rationele vs de meest moedige en avontuurlijke beslissing. Ik zou voor De Decker gekozen hebben. Fuck het pragmatisme. Dit was een uitgelezen kans voor de NVA om een waardig intellectueel rechtse partij te worden (ipv het geleuter van de VB idioten of het plat opportunisme van CDV/VLD/SPnietA) Bovendien komt er nog bij dat De Decker toch wel serieus een dolk in de rug gestoken is. Dit is niet mijn manier van politiek bedrijven. |
Citaat:
|
80% van de NVA'ers hier zou voor De Decker gekozen hebben...
als dat geen duidelijk signaal is! :D |
Dedecker
|
Einde van NVA
|
De Decker.
Ik heb nog eergevoel. |
De Decker. Hoewel ik die gast meer zie kapot maken binnen een partij als iets anders zou ik nooit voor de tsjeven stemmen.
|
Ik mis een derde optie: zonder CD&V en zonder Dedecker.
N-VA moet Dedecker uit de partij zwieren (is nu intussen gebeurd), maar dat heeft niets te maken het al-dan-niet kartel. Dedecker is een liberaal, en N-VA moet een Vlaams-nationalistische partij zijn, en geen VLD-bis. Bovendien is Dedecker een idioot en hoort niet bij een partij die zich het profiel wil aanmeten van "de droge serieuze partij". |
Citaat:
behalve het feit dat vlaams nationalisme en liberalisme perfect samen gaan houdt de rest van uw betoog ook geen steek. de vraag van het weekend was: cdv of de decker een derde optie was er niet. denkt u dat u daar de maanlanding aan moet koppelen, hou dan zelf een poll. dank u |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als partijvoorzitter vraag ik me nu echt af wat we daar weer over moeten gaan schrijven. ;-)
Misschien gewoon niks: laat die flaminganten maar doen onder elkaar. Ze maken zichzelf wel irrelevant.:-D |
Citaat:
|
Citaat:
gij partijvoorzitter?? hahahahahahahahaha schitterend... het zegt veel over uw partij :lol: |
Citaat:
Zegt alles over de voorzitter.8-) |
Citaat:
we zijn het er over eens dat ze elkaar waard zijn :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be