![]() |
In een Oilsjters oisaven werren der op nen auved sosissen gebakken.
As de maan zen vraa passeert oan t fornois, ziet'n da ze (gelek as gewoeinte) de tjoepkes van de sossisen snedj veer'n da ze ze op de penne leit. "Woarom doeje goi da foitelek elke kiejr ? ", vroagt de maan. "Awel", zeit de vraa, "da'k et foitelek nie weet. Mè ma die deed da vrieger altoit azoei en ik em da zoei van eer geliejrt. Mor woarom da ze da dee ... da weet ek foitelek nie". De volgende kiejr da da koppel bè eer moeder kwamp vroeg de vraa : "Maa, woarom snedje goi de tjoepekes van de sossisen veer'n da ge ze op de penne legt ? " "Awel", zeit de moeder, " 'k em doar oigenlek giejn gedacht af, a metjen dee da vrieger altoit azoei en ik em da zoei van eer geliejrt. Mor woarom... Wacht, ik roep op a metjen ", zoi de vraa. De groeitmoeder die bè eer dochter inwoeindjen kwamp van den trap en kreeg dezelde vroag veerengeschoeteld. "Giejn idee", zoi de groeitmoeder, "Das nog iet van a oevergroeitmoeder". "Allé", zeit denne maan, "naa moenek doar toch 't foine van weten". En ze trokken allevier nor t resthois woar da de oevergroeitmoeder verbleef. "Bomma", zeit de jongste, "weir vroagen ons af woarom da weir foitelek dè tjoepekes van de sossissen snoin' ?" . "Wadde ?", zeit de half-doeive oevergroeitmoeder. "WOAROM DA GE OIGENLEK DE TJOEPKES VAN DE SOSSISEN MOETJ SNOIN' ? " ... roept de groeitmoeder. Woarop da et aat vraken repliceert: "MOR KINTJ... BAKTE GOI NOG ALTET IN DA KLEIN PENNEKEN !!! " |
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() :wink: |
Die is echt geniaal, vooral omdat het de volle 2 minuten duurt om die tekst naar iets verstaanbaars te ontcijferen!!
|
Citaat:
'k verstongda derect. Profiesejat, Paulus. :wink: |
Ik zen van antwaarepe en khem da drekt verstoan.
|
Ik las den eerste regel en ik kende ze al. Maar daar kan de Paulus niks aan doen natuurlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat doe ik nooit! 8O |
Vertaling please! :wink:
|
West Vl: Wa zegge gi daore? Ik verston joender niet wé!
Limb: Ich kan nie zegge daa ich da begrijp Antw: Da emmekik na direkt verstoan sé. Gent: K'é vree hard moeite ghad omt te lejze, moar kvent ne vree wijzen tekst! |
Citaat:
|
Deze tekst is schitterend!
|
lol!
|
[font='Times New Roman'][font=Arial]Zie je hiedere ier an toefenen om twestvlams van de jieste plekke te doenne? He hoat noh lange bezig meuhn zin....:lol: [/font][/font]
:cheer::cheer::cheer: [size=4]West-Vloandren [/size] [size=4]Rules![/size] :cheer::cheer::cheer: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be