![]() |
Poll HLN : Moet het koningshuis afgeschaft worden ?
Naar aanleiding van het schandaal rond de Lorre, heeft HLN een peiling georganiseerd.
Moet het koningshuis afgeschaft worden? Ja ![]() Nee ![]() Geen mening ![]() Totaal aantal stemmen: 5499 http://www.hln.be/hln/alg/pag/hln_in...bron=hlnMatrix Leuk om te weten ....:twisted: |
Dat komt alleen omdat Hans Le Premier niet op teevee mag komen :-(
Het is een complot, een complot zeg ik je !!! |
volgens mij gaat Laurreke het mogen horen van papa vanavond aan tafel bij het eten....
|
vuile zwartzakken die Vlamen ! La Libre zou wel een ander resultaat geven !
|
In elk geval een stuk meer ondervraagden dan die paar man en een paardekop die volgens de BUB voorstander waren van een unitair België.
|
Zonder het koningshuis te willen verdedigen (Ikzelf ben voorstander van een republiek) toont dit toch nog maar eens aan dat een internet poll en de Stemmenkampioen in het bijzonder een sterk gemanipuleerde poll is.
Er zijn dit jaar en vorig jaar namelijk voldoende andere peilingen verschenen dat de meerderheid van de bevolking de monarchie niet weg wil. Daarom hecht ik persoonlijk weinig geloof aan de Stemmenkampioen. |
Benieuwd hoe snel die poll gesloten gaat worden...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Om het effectief te weten zou er een referndum moeten zijn, maar het spreekt voor zich dat de uitslag de dag daarna zou resulteren in een verkoop van het paleis in Laken .. dus dat kan verafstoot niet riskeren ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Stand van zaken op 12/12 om 14u53:
Citaat:
|
Citaat:
|
Mogen we sinds het gesjoemel bij de PS en de NVA ook vragen om de politieke partijen af te schaffen?:-)
|
|
Citaat:
Of heb je er geen misschien geen enkele bewaard omdat het je niet interesseerde? |
Citaat:
|
Citaat:
Denk dat die van HLN de plannen van Van Gaever inzake een -euh- Blokkrant niet zien zitten. :-D |
Citaat:
Jongens toch, wat een intelligentie.:roll: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be