![]() |
Volgend jaar is het verkiezingen. Sinds blauw en rood samen een regering vormen is het dus een echte tweepartijenregering.
Volgens mensen die dat allemaal volgen is het in Belgie altijd zo geweest dat bij een tweepartijenregering er altijd 1 van de twee partijen een afstraffing krijgt van de kiezer. Wie denkt U dat de afstraffing zal krijgen ? Rood of Blauw ? Of gaat de afstraffing pas volgen voor rood of blauw in 2007 ? Met andere woorden wie zal de zwarte piet toegeschoven krijgen door de burger en waarom denk je wat je denkt. |
Ik hoop beide
En een grote winst voor de kleintjes. |
Ik denk dat ze allebei achteruit gaan.
|
Dat zou ook kunnen natuurlijk. Maar tot hiertoe was het altijd 1 van de twee die achteruit ging. Alletwee had ik dus niet voorzien.
Wat dom van mij weer. |
Ik hoop de SPa, maar denk de VLD.
|
Citaat:
|
doe het zeer ?
|
Ik hoop dat CD&V, het Vlaams Blok en Vivant samen de meerderheid halen. Kan nog leuk worden...
|
Ik hoop allebei, maar ik denk dat ze allebei niet al te veel zullen verliezen, als ze al verliezen.
|
't is ne spannende nek aan nek race precies.
|
euh.. SPIRIT? :? ( :x )
we moeten 'de mensen' oproepen voorkeurstemmen te geven, en die van spitit (vrijwillige verschrijving) over te slaan |
'k kan er nie aan doen maar als ik woord spirit lees krijg ik altijd dorst.
Een onvrijwillige associatie denk ik met sprite |
Citaat:
Of is't misschien white spirit? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk eerder de VLD, maar vrees dat beiden vooruit zullen gaan.
|
het is echter nieuw met die kiesdrempel, ze zullen dus minder waarschijnlijk achteruit gaan , vooral de Spa die bijna geen alternatief heeft. Eens zien wat Groen! brengt.
|
groen brengt biologische white spirit :roll: op de markt maar geraakt niet boven de kiesdrempel :lol:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be