![]() |
Eci
Het is weer tijd om een boek te kopen bij ECI.
Alleen: die brochure puilt uit van de mooie boeken. Welk van deze vijf zal ik kopen? Jullie beslissen. :-D |
Ik denk je het best gaat voor K. Lierse SK - Club Brugge KV.
Waar is het vijfde boek? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik peins dat Het parfum veruit het bekendste is.
De andere titels zijn nieuwe uitgaven. |
Citaat:
Maar het is wel echt een aanrader. |
Citaat:
Dus aanraden zullen ze moeten a.d.h.v. de schrijvers. Persoonlijk ken ik alleen Indridason: Moordkuil vond ik heel goed. |
Ik ben geen verwoed fictie-lezer.
Het parfum is niet alleen het enige boek dat ik ken uit je lijstje, Suskind is ook de enige auteur die ik ken uit dat lijstje... :oops: |
Citaat:
Langs de andere kant vind ik dit doodnormaal voor mij. Lezen (fictie) is nu eenmaal niet meteen mijn hobby. Dan liever de krant. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gaat hier nu serieus niemand mij iets aanraden? :cry:
|
het parfum is het enige van je lijstje dat ik gelezen heb, en dat is idd verplichte kost.
voor de rest zou ik je vooral aanraden dat ECI lidmaatschap op te zeggen :-P |
Citaat:
Zot! |
Citaat:
Buiten het welkomstpakket heb ik nooit gesnapt wat het voordeel van zo een lidmaatschap zou zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 't is makkelijk
2 je hebt er ook een soort klantenkaart (spaarpunten) 3 niet alles maar sommige dingen zijn goedkoper 4 niet iedereen heeft altijd tijd om naar de boekenboer te gaan 5 ideaal voor mensen die anders op het einde van het jaar vaststellen dat hun boekenkast weer niks groter is geworden. 6 eens lid is een aankoop (per kwartaal) verplicht, echter niemand verplicht u lid te worden 7 vrije keuze :cheer: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be