![]() |
Nederlandse troepen beginnen nieuwe 10-daagse veldtocht:
Baarle-Hertog schijnt na hevige met gevechten met Waalse troepen ingenomen te zijn.
Nederlandse mariniers willen morgen Antwerpen en haar havens in bezit hebben. Koning Willem IV staat zelf aan het hoofd van zijn troepen. De blunder van 1830 zal ongedaan worden gemaakt. De bevrijding van Vlaanderen is begonnen. bron: RTBF :roll: |
Citaat:
|
De bevrijding van Vlaanderen??
Neenee, Nederlands imperialisme! :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zeg het en ik blijf het zeggen: als Vlaanderen ooit bij Nederland gevoegd zal worden, zal ik de grootste Vlaams-nationalist zijn die er rondloopt. :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wees er maar zeker van dat ik ervoor zal ijveren om Vlaanderen los te trekken van Nederland. |
OH, wat ziet mijn lodderig oog?
Amerikaanse troepen in Vlaanderen... De Antwerpse haven is gered! De plaatselijke 'Islamitische Moedjahedin' bereiden zelfmoordaanslagen voor want hun 5de colonne zou hier wel eens kunnen gestopt worden... Toch leuk hé, fantaseren ove iets dat toch niet komt!:twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
Jij stopt echt het dom in 'domme Belgen'... Denk je er überhaupt niet over na dat er in Nederland ook een Brabant, Limburg en Vlaanderen zijn? Is er misschien in de verste verte bij jou één hersencel te vinden die verband ziet met de Belgische provincies? Weet je wat, ik offer mij als Nederlander op op dit Vlaamse forum. Moderators ik heb er waarschuwingspunten voor over om deze meneer te wijzen op z'n gebrek aan intelligentie. Ik doe hier alle Nederlands-sprekenden en de rest van de wereld een groot plezier mee, want het moet gezegd worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be