![]() |
Peiling federale verkiezingen.
In het licht van al wat gebeurd is, is het nog eens tijd voor een peiling. Zoals je zal merken, heb ik iedere partij een eigen optie gegeven. Op die manier kunnen we beter zien hoe elke partij het doet.
|
Citaat:
|
Daar. Beetje geduldiger zijn misschien :roll:
|
Het begint zo stilaan traditie te worden, maar de kans is groot dat ik mijn kamer- en senaatsstem verdeel over twee partijen. In 2004 (Vlaamse en Europese) was dat voor (CD&V/)N-VA en Groen!; in 2006 (gemeente en provincie) was dat voor (CD&V/)N-VA en PVDA. Misschien dat het deze keer CD&V/N-VA en CAP wordt.
|
Voorlopig ga ik nog altijd niet stemmen. En Maerlantje, Vlott is nog niet in kartel. Puntjes op de je-weet-wel.
:> |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb VLD gestemd, maar dat kan nog veranderen.
|
Citaat:
:> |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga niet stemmen.
Mijn stem verkopen aan de hoogste bieder is verboden, zeker? Allez, het is niet zo dat die hoogste bieder dat kan controleren natuurlijk. |
Citaat:
|
Zoals het er nu voor staat ; VLD
De enige partij die (voorlopig) niet meedoet aan het opbod van vlaams-nationalisme |
Citaat:
|
VLOTT is een serieus te overwegen optie, op voorwaarde dat ze niet in kartel met het VB opkomen.
In het andere geval wordt het blanco, denk ik. |
Ik heb VLD gestemd. Het is de partij waar ik de standpunten van mijn eigen partij het meeste in terug kan vinden.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be