![]() |
Vlaamse regering werkt aan betere aanvaarding holebi’s
Citaat:
Gelukkig onderneemt de Vlaamse regering alvast stappen om die ziekelijke onverdraagzaamheid tegen te gaan! |
Citaat:
wat hebben we verkeerd gedaan ? niets dacht ik ik kan nog steeds niet begrijpen waarom er meer reactie komt als twee mannen elkaar kussen of zelfs de liefde bedrijven dan als twee mannen elkaar de kop inslaan. in welke zotte wereld leven we dat agressie meer getolereerd wordt dan liefde tussen twee volwassen mensen |
Citaat:
|
De enigen die hiervan beter gaan worden zijn de studiebureaus.
|
Citaat:
ze kunnen in ieder geval een duidelijk signaal uitsturen en zoeken naar mogelijke oorzaken van deze negatieve kijk op homoseksuelen misschien dat studiebureaus hier beter van worden maar in ieder geval is het de moeite waard om verder te onderzoeken het percentage zelfmoord onder homoseksuele jongeren is beduidend hoger dan het gemiddelde van leeftijdsgenoten dus dit alleen is een reden voor verder onderzoek |
Mooi initiatief van de Vl. Regering en uiteraard moet er daar ook weer negatieve commentaar opkomen hé; hoe kan het ook anders.
En Nicolas je slaat wel de nagel op de kop; je zou indd gaan denken dat 2 mannen die elkaar de kop inslaan; dat dit aanvaard wordt en als 2 mannen elkaar nog maar ne knuffel geven ohwee ohwee. Het is erg gekomen maar m'n zal moeten overgaan tot harde maatregelen en homofobie strafbaar maken. |
IK ben niet hypocriet tov homosexuelen. Ik moet ze niet. Punt uit. Duidelijk genoeg ? :-) :-P
|
Citaat:
Of dat is toch het plan. Ze gaan het eerst bestuderen, met ons belastingsgeld. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ergens is er een studiebureautje dat goede banden heeft met de SP.A, en in dat studiebureautje zit een directeurt, en die heeft zich alvast voor 2007 een nieuwe BMW besteld. Zijn leven is zeer draaglijk en aangenaam, en hij dankt u allen zeer om uw naïeviteit. En oh ja, hij rijdt natuurlijk veel te snel door de bebouwde kom. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
de overheid zou natuurlijk beter bekrompenheid en onverdraagzaamheid promoten. :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
je geeft naar mijn gevoel een heel kinderachtige opmerking ga je vanaf nu consequent alle info over directies van bedrijven die een auto kopen alhier op het forum plaatsen ? en waarom is dit bericht van jou nu zo belangrijk ? en waarom vanzelfsprekend dat deze te snel in bebouwde kom zal rijden? |
een sesibiliseringscampagne zegt helemaal niet wat je leuk moet vinden.
het verbied immers geen andere meningen, het zet geen straf op andere meningen, maar wil mensen aan het denken zetten. ze als het ware uit hun bekrompenheid helpen met een uitgestoken hand. wie zo'n campagne 'dwingend' of 'gedapo' vindt is wellicht in zijn jeugd ergens getraumatiseerd door de kerk of de katholieke school. |
Citaat:
dus volgens jou heeft sensibilisering het omgekeerde effect volgens jou komt dus door de sensibilteitscampagnes rond onze multiculturele samenleving dat er toegenomen rascisme is volgens jouw logica zou dus logischerwijs hetzelfde gebeuren voor de holebi's geldt dit ook voor de sensibilisering tov roken ? tov te hoog cholesterol ? volgens jouw logica zou dit het geval moeten zijn echter realiteit is anders dus graag een verstandig antwoord waarom in geval van multiculturele samenleving en holebi's sensibilisering een omgekeerd effect heeft en voor roken en cholesterol niet ik ben benieuwd |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be