![]() |
Bestaat "typisch Vlaams" ?? Een onderzoek...
[FONT=Arial]Beste !
In het kader van mijn thesis aan de KULeuven doe ik een onderzoek naar dé typerende kenmerken en eigenheden van de Vlaamse cultuur. Heel graag had ik dan ook vernomen wat u zélf beschouwt als typisch Vlaams en hoe u zichzelf cultureel definieert... U kunt mij daarbij helpen door onderstaande link aan te klikken en de enquête in te vullen. Dit zal zo'n 10 minuten tijd in beslag nemen. Bovendien kunt u een reisje voor twee winnen uit de brochure van Vlaanderen Vakantieland ! [/FONT][FONT=Arial][FONT='Courier New']http://www.kuleuven.be/enquete/watiseenvlaming[/FONT] Hartelijk bedankt, Stephane Leonard[/FONT] |
ingevuld:)
|
Citaat:
http://www.rtl.nl/shows/jensen/video/ Onderaan de pagina, titel: de drie Belgen |
Ingevuld;-)
|
Ook ik heb mijn bijdrage geleverd. 8-)
|
Ingevuld.
Enkele mooie foto's, moet ik zeggen. |
Ik heb het tot halverwege ingevuld en toen dacht ik pffft, hoe imbeciel kan het worden, laat maar. 'Ik voel me verbonden met Nederland' was niet eens een optie. En tussen die zogenaamde typische kenmerken van Vlamingen stond minderwaardigheidscomplex ook al niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb een boektip voor je: "Trots en schaamte van de Vlaming", door Wim Verrelst.
|
Met plezier ingevuld.
En herkende ik daar geen beeld vanuit mijn prachtige gemeente? Van de Kalmthoutse Heide |
Citaat:
Heide of Kalmthout? |
Heide-Kalmthout
Uw website werkt niet. Mijn website komt binnenkort online :) Ik dacht al even dat je mijn buurmeiske waart :) Die noemt ook Kim :) uw foto komt me wel bekend voor |
Citaat:
Ikzelf woon in Hoboken maar ik kom wel regelmatig in Heide-Kalmthout. :-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
meschien kom ik u nog weleens tegen ;-) heeft u een herkenings teken ?? een belgische t shirt of een B Plus shirt ?? |
Citaat:
Maar de wagen heeft wel een extra driekleurtje... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be