![]() |
Moest je een homo zijn ...
Moest je een homo zijn , naar wie gaat je persoonlijke voorkeur ui ?
Mijn gedacht gaat naar Starkan . Ik opende een tijd geleden mijn profielpagina , en wat stond daar door een toevallig opduikende komputerfout te lezen ? Profielpagina Starkan ? Toevallig 8-) |
Een homo ben je niet, het zijn gewoon afwijkende gedachten die een mens homoseksueel maakt. Het moet nu eens gedaan zijn met de zeggen dat mensen van nature uit homo worden. Trouwens iemand die dergelijke gedachten krijgt kan toch nog altijd deze gedachten uit het hoofd zetten. Wat is dat nu ! :roll:
En val je niet voor het andere geslacht, wel blijf dan alleen ! |
Citaat:
Dat tatert dag en nacht . Over hun homo-zijn . Dat reut over een geil wijf in de hoop dat de hetero geil wordt . Dat krijgt al eens een ziekte . Ik kan die jongens enkel samenvatten als cool ! |
Is dit WEERAL een enkel 'mannendraad'8O
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach, max is de slechtste niet. Hij heeft zijn eigen overtuiging, en komt daar voor uit. Ik respecteer mensen die tegen homo's zijn net zoals ik iets verdraagzamere mensen respecteer.
Een overtuiging kan niet 'fout' zijn, aangezien ieder mens fundamenteel verschillend is. Iedereen heeft zijn eigen idealen. (noot: ikzelf heb uiteraard niks tegen homo's. Freedom ftw) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik homo was, zou ik lesbienne willen worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zou ik een job zoeken bij de VRT
|
Citaat:
Citaat:
|
Nog niet één serieus antwoord in deze topic. Lafaards! Mietjes! :lol:
Mocht ik hetero zijn, koos ik voor Charlotte Gainsbourg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be