![]() |
De dierenriem
Oke, even een astrologische discussie. Neem het niet te ernstig, maar aan de hand van de poll zou ik eens willen nagaan welk teken van de dierenriem hier het sterkst vertegenwoordigd is.
Joeps, de peiling is niet publiek, maar je mag het hier ook schrijven. |
weegschaal- ascendant weegschaal, luchtteken
Chinese horoscoop: draak met als element vuur |
Ik ben een weegschaal. Geloven doe ik er echter niet in.
|
Steenbok
|
Ik ben Steenbok en ik denk dat Steenbok hier heerst!
|
Scorpio
|
waterman
voor wat het waard is |
Citaat:
|
stier.
voorlopig de enige |
de enige vissen hier (tot nu toe).
|
Waterman.. Niet dat het iets betekent.
|
een ram
|
Citaat:
Citaat:
:-D |
Kreeft
|
Yep, iedereen kent hier tot nu toe zijn/haar horoscoop. Ik ben trouwens tweelingen. (Misschien dat ik daarom een beetje gespleten ben).
Veel geloof hecht ik er ook niet aan, maar het is wel fun. Eigenlijk zegt het wel in welke periode van het jaar de meeste mensen geboren worden. O ja, mijn ascendant is ook tweelingen en mijn Chinese horoscoop is slang. Verder weet ik er ook niet veel van. |
En dat zich geen enkele leeuw heeft aangemeld is ook al niet toevallig .
Leeuwen willen konstant gelijk hebben en domineren en op politics wordt je konstant tegengesproken . En daarom zitten hier geen leeuwen . |
Vissen
|
Citaat:
Van Dale weet al iets meer as·cen´dant [AsEndAnt] de ascendant (mannelijk); de ascendanten 1 <astrologie> teken van de dierenriem dat op het tijdstip van de geboorte boven de horizon komt 2 persoonlijke invloed Ik veronderstel dat het over uitleg 1 gaat. Maar ik heb altijd gedacht dat het teken van de dierenriem dat op het moment boven staat gelijk is aan de horoscoop van de mensen waartoe ze behoren. Maar dit is dus verschillend? |
Citaat:
|
Ik ben boogschutter, en blijkbaar niet de enige. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be