![]() |
VLD congres in Brugge
Gister was het VLD congres in Brugge. Als lid van de VLD kreeg ik een dag op voorhand laat in de avond (het was 23u gepasseerd) een uitnodiging. Anyway, ik ben niet geweest. Maar ik heb wel gekeken naar het nieuws. En wat ik daar zag verbaasde mij echt wel heel erg. Op de eerste rij zaten alle ministers van de VLD, ook wat oudgediende zoals Willy De Clerck en helemaal op het einde van het nieuwsbericht draait de camera de andere kant op. Wie zat daar naast Karel De Gucht (buiten Marleen Vanderpoorten)? Juist ja, Mirielle Schreurs aka mevrouw De Gucht... Ze was de enige echtgenote die op de eerste rij mocht plaatsnemen. Dan vraag ik mij af: waarom in hemelsnaam?? Nu zie en hoor ik Karel De Gucht heel graag bezig, ik heb veel respect voor hem als politicus en mens, maar waarom kan zijn vrouw niet plaatsnemen ergens in de zaal bij mevrouw Verhofstadt? O bij mevrouw Somers? Of ja, waarom niet bij mevrouw Dewael? Nee, Mireille Schreurs moet op de eerste rij. Ze doet haar naam van pitbull alle eer aan moet ik zeggen. Niettegenstaand heb ik toch veel respect voor haar, haar man heeft haar nog niet verlaten...
|
De echte vraag is........waarom bent u nog steeds lid van de VLD ???? :-P
|
Citaat:
|
Ik weetniet of mevrouw Verhofstadt daar aanwezig zal geweest zijn, in tegenstelling tot Celie Dehaene probeert zij zoveel mogelijk afstand te nemen van de pers en kan haar daar geen ongelijk in geven.
|
Ik ben en blijf lid van de partij wiens ideeen het best aansluiten bij de mijne. Trouwens :offtopic:
|
Vld is een lege doos.
Nog wel in staat om nog legere dozen blaasjes wijs te maken. Daarom Slangen in dienst genomen. Zelden zo'n kwallen gezien in de Belgische politiek. En dat betekent wat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De zaal Balkenende al vergeten? Hoe kun je nu respect hebben voor een achterbakse leugenaar die op een lafhartige manier zijn fout in de schoenen van een journalist probeerde te schuiven? 8O Als mens een gore smeerlap ja. |
Citaat:
antwoord op de topic vraag: kzout nie weten :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vrijdagavond was het een stuk plezanter in Brugge: een B.U.B.-betoging voor een unitair België aan de kerstmarkt die geapprecieerd werd door zowat alle bezoekers en omstaanders !
|
Citaat:
|
Citaat:
Hilarisch moet er nog altijd aan denken alsk die brillemans zie :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zoals die van TAK?
|
Citaat:
Je eigen fouten dmv leugens in de schoenen van een ander proberen schuiven is zowat het laagste van het laagste dat men als mens kan doen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be