Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   VLD congres in Brugge (https://forum.politics.be/showthread.php?t=72304)

Jinxy 17 december 2006 14:54

VLD congres in Brugge

Gister was het VLD congres in Brugge. Als lid van de VLD kreeg ik een dag op voorhand laat in de avond (het was 23u gepasseerd) een uitnodiging. Anyway, ik ben niet geweest. Maar ik heb wel gekeken naar het nieuws. En wat ik daar zag verbaasde mij echt wel heel erg. Op de eerste rij zaten alle ministers van de VLD, ook wat oudgediende zoals Willy De Clerck en helemaal op het einde van het nieuwsbericht draait de camera de andere kant op. Wie zat daar naast Karel De Gucht (buiten Marleen Vanderpoorten)? Juist ja, Mirielle Schreurs aka mevrouw De Gucht... Ze was de enige echtgenote die op de eerste rij mocht plaatsnemen. Dan vraag ik mij af: waarom in hemelsnaam?? Nu zie en hoor ik Karel De Gucht heel graag bezig, ik heb veel respect voor hem als politicus en mens, maar waarom kan zijn vrouw niet plaatsnemen ergens in de zaal bij mevrouw Verhofstadt? O bij mevrouw Somers? Of ja, waarom niet bij mevrouw Dewael? Nee, Mireille Schreurs moet op de eerste rij. Ze doet haar naam van pitbull alle eer aan moet ik zeggen. Niettegenstaand heb ik toch veel respect voor haar, haar man heeft haar nog niet verlaten...

DenDane 17 december 2006 15:16

De echte vraag is........waarom bent u nog steeds lid van de VLD ???? :-P

maarte 17 december 2006 15:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DenDane (Bericht 2253400)
De echte vraag is........waarom bent u nog steeds lid van de VLD ???? :-P

Ja waarom, antwoord u daarop is? Ik ben nieuwsgierig naar het antwoord.

bartje 17 december 2006 15:19

Ik weetniet of mevrouw Verhofstadt daar aanwezig zal geweest zijn, in tegenstelling tot Celie Dehaene probeert zij zoveel mogelijk afstand te nemen van de pers en kan haar daar geen ongelijk in geven.

Jinxy 17 december 2006 15:20

Ik ben en blijf lid van de partij wiens ideeen het best aansluiten bij de mijne. Trouwens :offtopic:

Don Quichote 17 december 2006 15:23

Vld is een lege doos.

Nog wel in staat om nog legere dozen blaasjes wijs te maken.
Daarom Slangen in dienst genomen.

Zelden zo'n kwallen gezien in de Belgische politiek.

En dat betekent wat.

Jinxy 17 december 2006 15:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maarte (Bericht 2253404)
Ja waarom, antwoord u daarop is? Ik ben nieuwsgierig naar het antwoord.

Het antwoord staat hierboven, trouwens als u mij persee een u wilt noemen, gelieve dan ook even te letten op schrijffouten...

Jazeker 17 december 2006 15:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jinxy (Bericht 2253409)
Ik ben en blijf lid van de partij wiens ideeen het best aansluiten bij de mijne.

De ideeën van de partij anno 1999, anno 2000, anno ... of die van nu?

daiwa 17 december 2006 15:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jinxy (Bericht 2253341)
Nu zie en hoor ik Karel De Gucht heel graag bezig, ik heb veel respect voor hem als politicus en mens

De zaal Balkenende al vergeten?
Hoe kun je nu respect hebben voor een achterbakse leugenaar die op een lafhartige manier zijn fout in de schoenen van een journalist probeerde te schuiven? 8O
Als mens een gore smeerlap ja.

largo_w 17 december 2006 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Don Quichote (Bericht 2253413)
Vld is een lege doos.

Nog wel in staat om nog legere dozen blaasjes wijs te maken.
Daarom Slangen in dienst genomen.

Zelden zo'n kwallen gezien in de Belgische politiek.

En dat betekent wat.

jah :roll:

antwoord op de topic vraag: kzout nie weten :lol:

maarte 17 december 2006 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jinxy (Bericht 2253409)
Ik ben en blijf lid van de partij wiens ideeen het best aansluiten bij de mijne. Trouwens :offtopic:

maar er geen één van uitvoerd.

Jinxy 17 december 2006 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 2253435)
Hoe kun je nu respect hebben voor een achterbakse leugenaar die op een lafhartige manier zijn fout in de schoenen van een journalist probeerde te schuiven? 8O

Ken je hem dan persoonlijk? Hij had die fout niet moeten vergeven omdat het geen fout was. Maar goed, de zaak Balkenende zal ik nooit vergeten, ik heb nog nooit zo hard gelachen met de buitenlandse politiek.

Hans1 17 december 2006 15:27

Vrijdagavond was het een stuk plezanter in Brugge: een B.U.B.-betoging voor een unitair België aan de kerstmarkt die geapprecieerd werd door zowat alle bezoekers en omstaanders !

DenDane 17 december 2006 15:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jinxy (Bericht 2253341)
Ze was de enige echtgenote die op de eerste rij mocht plaatsnemen. Dan vraag ik mij af: waarom in hemelsnaam??

De "andere echtgenoten" stemmen waarschijnlijk voor een andere partij dan manlief, en willen daarom niet in beeld worden gebracht :clapping:

largo_w 17 december 2006 15:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 2253435)

Wat? De harry potter grap?
Hilarisch moet er nog altijd aan denken alsk die brillemans zie :lol:

Jinxy 17 december 2006 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door largo_w (Bericht 2253446)
Wat? De harry potter grap?
Hilarisch moet er nog altijd aan denken alsk die brillemans zie :lol:

Eindelijk iemand met gevoel voor humor...

DenDane 17 december 2006 15:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 (Bericht 2253444)
Vrijdagavond was het een stuk plezanter in Brugge: een B.U.B.-betoging voor een unitair België aan de kerstmarkt die geapprecieerd werd door zowat alle bezoekers en omstaanders !

Iedereen ziet graag een paar clowns optreden ;-)

Hans1 17 december 2006 15:30

Zoals die van TAK?

daiwa 17 december 2006 15:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jinxy (Bericht 2253441)
Ken je hem dan persoonlijk? Hij had die fout niet moeten vergeven omdat het geen fout was. Maar goed, de zaak Balkenende zal ik nooit vergeten, ik heb nog nooit zo hard gelachen met de buitenlandse politiek.

Je eigen fouten dmv leugens in de schoenen van een ander proberen schuiven is zowat het laagste van het laagste dat men als mens kan doen.

Jinxy 17 december 2006 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 2253452)
Je eigen fouten dmv leugens in de schoenen van een ander proberen schuiven is zowat het laagste van het laagste dat men als mens kan doen.

Die journalist was nartuurlijk 1 om trots op te zijn van een krant met een "hoog" geloofwaardigheids gehalte...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be