![]() |
Minder dan helft Vlamingen stemt nooit op VB
Citaat:
. |
Dat lijkt me wel heel veel. Ik had het alsins niet verwacht. Maar ik vind dat zeer mooie cijfers voor de toekomst, als 50% zegt misschien ooit voor het belang te stemmen:-o
|
Ik vraag me ook af hoe Verhofstadt het maar blijft klaren.
|
Citaat:
|
Persoonlijk geloof ik niet meer dat het VB nog iets gaat uithalen, ook al haalt het de meerderheid van de stemmen. Die partij heeft veel praat, maar geen ruggengraat, net als alle anderen.
Vroeger stemde ik er op. Nu denk ik dat ik blanco ga, vermits er geen enkele partij is die me nog aanstaat. |
Ge zou de schoonheid van anomie moeten leren appreciëren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat aantal is nog altijd opmerkelijk verschillend. |
Citaat:
Anders zou dat ook beteknen dat 84% voor de VLD zou stemmen. Vrij verwarrende enquete als je het mij vraagt... |
Citaat:
De verandering van de affiches vond ik al verkeerd, maar de wapenwet als een marionette goedkeuren, zonder enige vragen te stellen, vond ik getuigen van politieke onwil om zijn tanden te laten zien. Misschien winnen ze er kiezers door, maar deze zijn ze in ieder geval kwijt. Voor mij zijn ze al even consequent als de VLD. |
Citaat:
|
Onrechtstreeks betekend dit ook dat minstens 53% geen problemen heeft met het onafhankelijk maken van Vlaanderen - wat toch echt wel een van de hoofdpunten van het Vlaams Belang is. Hoogstwaarschijnlijk nog veel meer, aangezien er ook een pak Vlaams-nationalisten zijn die vanwege andere ideologische overtuigingen niet op het Vlaams Belang zullen stemmen :vlaander:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het aantal mensen dat nooit VB ZOU stemmen krimpt misschien, maar het aantal mensen dat zéker VB stemt krimpt ook.
de VB-kiezer is niet meer zou trouw aan zijn partij. de spreidstand van het VB om alle lagen van de bevolking aan te spreken wordt onhoudbaar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be