![]() |
den dikste nek
Het is eindejaarsperiode. Tijd om nog eens een lijstje op te stellen dus.
Wie is de grootsten dikke nek van het forum? Ik zou graag mijzelf nomineren, maar ik weet dat er wellicht een grotere loser met een dikkere nek rondhuppelt. Mijn excuses voor de toekomstige winnaar, ik ben zat. |
Ik als volbloed Antwerpse heb het recht mij deze titel toe te kennen!
Merci he Maxi! :> :cheer: |
Bwoa, als de discussie over economie gaat, durf ik ook wel eens nen dikke nek te zijn. 't Is dat de discussiepartners er meestal geen bal van kennen. :twisted:
|
Vanaf dag 1 op dit forum had ik al gemerkt dat geen van mijn medeforummers ook maar iets afwist van om het even welk onderwerp... :mrgreen:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bon, ik heb de nominatie al op zak! Zo gemakkelijk is dat ... |
Citaat:
ah confrator, sta mij toe toch even te zeggen dat uw zelf-nominatie voor dikke nek al even verassend is als uw statement over uw gedroomde kennis van de economische wetenschap... Kim Milton Friedman is mijne nonkel, en ik zou graag een grafiekske uitzetten waarbij de Y-as de evolutie van mijne (uiterst gespierde, al zeg ik het zelf) nek weergeeft: zijnde straight to heaven! Fuck, waar heb ik mijn BMW7-sleutels alweer gelaten? |
""Fuck, waar heb ik mijn BMW7-sleutels alweer gelaten?""
Wat zijt ge nu met alleen die sleutels? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Nu nog nen BMW vinden die er op past. |
Ik ben te goed, te intellectueel en te Antwerps om aan dit soort van kinderachtige "wie is het"-spelletjes deel te nemen.
|
Citaat:
|
Citaat:
:cheer: ;-) |
Citaat:
|
Ik!
Maar gelet op mijn perfectie, volledig terecht natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Het is een wrede wereld mensen, een wrede wereld zeg ik u! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be