![]() |
Aan de langdurig werklozen
Wat vind je van gedwongen buurtwerk voor langdurig werklozen?
Dat voorstel komt voor in het vierde Burgergepest van Pinokkio. Wordt het geen tijd om de weerstand te organiseren, bovengronds en ondergronds, en de sabotage-activiteiten voor te bereiden? |
Citaat:
werklozen die dit nog pikken zijn echt wel mietjes |
Verdelen we werklozen in 2 groepen...
- De echte werkzoekenden (gaan niet saboteren) - De krentzitters. ( zijn te tam om te saboteren) |
Citaat:
|
Citaat:
Juist die zullen dapper saboteren. |
En zij die te tam zijn om te saboteren kunne we nog altijd recupereren voor de logistieke ondersteuning en het uitwissen van de sporen.
|
Citaat:
|
Gedwongen Buurtwerk
Ja waarom niet , is weer meer belasting dat je gaat betalen . Wat denk je hij gratis gaat werken op kosten van de staat . Weer iemand die je met je belasting gaat betalen , word het geen tijd . Belgie te herzien , hoe hou je mensen aan het , gewoon stop belastingsdruk , veel bedrijven zoeken een plaats om te komen , en een productie eenheid op te zetten . Maar ja als ze gewoon eens een systeem op zetten , om echt werk te geven .
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Brandaan, ben jij wel LW?
|
Citaat:
|
Mijn vrouw verdiend Bruto 1200 Euro
Weet ze hoeveel ze daar van in haar handen heeft 850 euro krijgt ze .
Lage lonen , gingen ze optrekken ? Waar , een leefloon krijg je meer dan 600 euro ! Dopgeld krijg je meer ! Waar zijn we met bezig toch . |
Citaat:
|
Citaat:
|
geef ze dan een volwaardige job ipv dit.
|
Opgefleurde Buurtwijken
Ik kan Pinokkio verzekeren dat de buurtwijken er erg opgefleurd zullen bijliggen, nadat de chaingang voor LW's ingevoerd is.
LW's kunnen wel niet staken, maar ze kunnen 's nachts de blauwe truitjes die ze overdag hebbben moeten breien, terug uittrekken. En de plantjes, en de boompjes, die ze overdag moesten planten. En de banken, die ze moesten neerzetten. En de straatstenen, die ze moesten leggen. Met die laatste kunnen ze dan brokken maken... |
Ik dacht altijd dat buurtwerk vrijwillig was.
|
Citaat:
|
Citaat:
Er blijkt uit dat ze allemaal te weinig hebben om te leven. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be