UFSIA |
19 december 2006 12:28 |
Citaat:
Belangrijker nog , is het ledenaantal 2007 in augustus.
Regeringsvorming na de verkiezingen.
De lakmoesproef voor de Nva.
|
Niet waar, trust me ik heb hier ervaring mee : Maart 2008 bedoel je natuurlijk :)
Zie je, als je via mails je degout uit en mededeelt aan de partij dat ze je van de ledenlijst moeten schrappen en je afdelingshoofd in haar brievenbus je doormiddengeknipte lidkaart vinden kan ...dan NOG blijven ze je opnemen in hun ledenlijsten en blijven ze je op hun websites als lid omschrijven, maanden later nog (waarschijnlijk om die ledencijfers wat te boosten lol)
Als er geen staatshervorming komt en je je kaartje terugstuurt blijf je toch een " papieren lid" tot het einde van het jaar. In dat nieuwe jaar blijf je trouwens ook nog een paar maanden lid, immers ze hopen dat je uiteindelijk toch zal vernieuwen en wonder boven wonder komen ze nadat je duidelijk je mening zei bijna een jaar eerder NOG STEEDS aan je deur met hun lidkaarten, proberen of je toch niet wil hernieuwen ?
De nva zal het wel anders omschrijven , immers ik zie het volgende scenario :
juni , er is een nieuwe regering en de nva gaat zwaar onderuit maar verkoopt het toch als overwinning , en een maand of 2 later zeggen ze : "ons ledenaantal is er zelfs nog op vooruit gegaan DUS de mensen houden van rechtlijnige figuren die compromissen sluiten waar nodig" ( of iets in die trend ) in de hoop dat dit goede nieuws de twijfelaars overboord kan houden.
En dat zal kloppen , immers de 1000 leden die hun kaartje inleverden worden toch nog meegeteld en de 10 nieuwe leden die je strapatsen opleverden worden erbij geteld ... een jaartje later wordt daar dan natuurlijk met geen woord meer over gerept :D
|