![]() |
Weer verdachte moord op Guido Demoor vrijgelaten.
Citaat:
Zijn nabestaanden hebben levenslang, zij hebben ook niets misdaan. Maar de moordenaars worden één per één vrijgelaten. Mohamed A. en Abdelslam Taif lopen al een tijdje vrij. Vandaag komt Redouan Siti vrij. Er blijven er nog twee : Khalid Aissati en Abdelmalid Bouazza, maar die moeten zich volgens mij ook niet te veel zorgen maken. :x |
Het proces begint op 18 januari er is een verschil tussen voorwaardelijk vrijlaten in afwachting van een proces en vrijlaten. Verder meen ik mij te herinneren dat de twee die nog in de gevangenis zitten de enigen zijn die volgens getuigen geslagen zouden hebben.
|
Citaat:
Ik heb meer te doen met die verdachte die waaarschijnlijk een lange straf te wachten door de schuld van uw martelaar. Had demoor geen verschil gemaakt tussen de origine van jongeren (naar mijn mening zijn lawaai en jongeren één grote symbiose), dan had demoor nog geleefd en was er ook niets in de hand geweest. Maar ja 't zijn allochtonen, die mogen niet jong zijn en lawaai maken zoals onze vlaamse jongeren. |
Er is geen moord gebeurd. En er is dus ook geen sprake van moordenaars.
Vier van de oorspronkelijke zes verdachten waren al vrij en zijn inmiddels buiten vervolging gesteld, om de eenvoudige reden dat ze geen vinger hebben uitgestoken naar Demoor en dus COMPLEET ONSCHULDIG zijn. De andere 2 worden beschuldigd van slagen en verwondingen met de dood tot gevolg. Daarvan werd er nu één onder voorwaarden vrijgelaten in afwachting van zijn proces. Laat de rechtbank nu maar oordelen of ze schuldig zijn aan de hen ten laste gelegde feiten. |
Citaat:
Toch vind ik dat deze daad van ongehoorde agressie niet kan en mag geduld worden. Zelfs indien Demoor dingen zou gezegd hebben die niet kunnen, dan nog is het zo dat je iemand niet doodschopt. Men zou deze kerels een loodzware straf moeten geven, en elk geval van dergelijke agressie. Gewoon als signaal dat een maatschappij dit niet kan en m�*g aanvaarden. Een stille mars helpt niets, een zware straf -gesteund door de publiek opinie- kan dit wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
de publieke opinie telt niet, want het publiek was er niet bij...
|
ok ik zwijg
|
Citaat:
|
@Bazilfunk
Was ni tegen u. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En krapuul vergelijken met 'onze' Vlaamse jongeren is a bridge too far |
Citaat:
|
Citaat:
Tussen het partijbestuur van het Vb zit zeer veel krapuul en dat is nu net een bridge to far voor alle democratische partijen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be