![]() |
Welke symptomen vertoon je bij stress ?
Alle mensen vertonen lichamelijke symptomen bij sterke stress .
Sommigen hebben huiduitslag , anderen verliezen hun haar , een derde krijgt hartklpoppingen . Ik word altijd wakker met een stijve rug als ik veel stress heb gehad . Ik ben ook eens 3 dagen impotent geweest van de stress , maar dat is gelukkig maar één keer voorgevallen . |
Citaat:
|
Ik krijg stress omdat hier nog maar één reactie staat .
Morgen weer een stijve rug ? Of erger nog ... |
Ik word kregelig, soms zelfs kwaad. :)
En ik begin te zweten. |
Als ik stress heb dan worden de mensen rondom mij ineens dom en traag en treuzelen ze en werken ze me tegen.
Zelf vertoon ik geen symptomen. :p |
ingeval van stress: thuis - meestal neem ik mijn zwaard en beoefen ik mijn kendo :twisted:
en bij andere die ik liefheb: ik blijf doortateren:oops: En bij diegene die echt op mijn zenuwen werken: verander ik in een arrogante bitch:twisted: zoals vandaag |
Wanneer ik echt gestresseerd ben, ben ik eigenlijk onuitstaanbaar. Ik begin te zagen tegen jan en alleman en blaf mensen af die het eigenlijk niet verdienen. :oops:
|
ik heb nooit stress. 8-)
|
Citaat:
|
Ik voel mij dan meestal moe, futloos en kan ook niet meer helder nadenken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:> :> op mijn Nubianslaafjes zal ik nooit boos worden:> :>
|
Ik heb zelden last van stress, maar ik krijg er wel honger van.
|
Disfunctie aan het middenrif+stress = ontregelde ademhaling. Conclusie: ik moet stress vermijden.
|
Citaat:
|
Jaani en stress is een zeer zeer uitzonderlijke combinatie. Maar een paar keer per jaar durft ze wel eens toeslaan.
Slecht in slaap geraken, nekpijn, last van maag,... en een drastisch verhoogde efficiëntie bij het werken. |
Citaat:
|
Citaat:
Dus bij deze..sorry aan degenen die mij hebben leren kennen onder een stress-situatie.........It wasn't me :-) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be