![]() |
Merry Xmas
Tussen alle zuurpruimerij en kortzichtigheid door.....een Merry Christmas to you all....
( en denkt eens aan baby Jesus in zijn koud kribbeke ) |
Merry Christmas voor alle VB'ers, separatisten, flaminganten en Vlaams-nationalisten. Aan alle anderen een slecht jaar toegewenst.
|
Beste Wensen , en ...
Laten we hopen
Dat volgend jaar het jaar wordt zonder , rampzallige sluitingen . Opel en volvo ? Een regering die echt jobs maakt , en geen jobs die door belasting geld wordt betaald . Denk je dat die jobs iets opleveren aan de economie van het land . Een systeem invoeren van iedereen gelijk voor de wet , een % die voor iedereen het zelfde is . Jobs die worden betaald door een firma niet de staat , wordt het geen tijd eens diep te gaan kijken naar een , staat zonder lasten . De regering verkoopt gebouwen om hun begroting in orde te houden . Wordt geen tijd dat zij zelf aan een minimum loon zouden werken . Cumul mag bij hun , weet je als een gewone belg gaat bijverdienen , nemen ze daar nog eens 50 % vanaf . Mensen die vooruit willen in het leven , betalen nog eens extra aan inkomsten . |
![]() Sorry iedereen, ma t'was plezant. vrolijk kerstmis |
Alhoewel ik geen kerst vier wens ik jullie toch een prettige kerstfeest !
|
Citaat:
Internaut, desondanks wens ik U een gezellige en Vrolijk Kerstmis toe. Ook aan alle andere forumleden, vrede en alle goeds! :-D Een goede gezondheid in 2007 voor iedereen, vriend of vijand! Zoals aan het IJzerfront in 1914 verbroederen we ons en zetten we onze (vele) geschillen aan de kant;-) that's the highest stage of civilisation. |
Citaat:
|
Citaat:
Of zegt Nooit Meer Oorlog u niets op de IJzertoren? |
![]() |
Citaat:
houzee ! |
Citaat:
Jongens, jongens, wat een verzuring! |
Van een vandaal die andermans auto garneert met krassen hoef ik ook geen wensen. Ge moogt uw rommel houden, internaut.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be