Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Merry Xmas (https://forum.politics.be/showthread.php?t=72563)

jjuliusmaximus 20 december 2006 02:03

Merry Xmas

Tussen alle zuurpruimerij en kortzichtigheid door.....een Merry Christmas to you all....
( en denkt eens aan baby Jesus in zijn koud kribbeke )

Internaut 20 december 2006 03:35

Merry Christmas voor alle VB'ers, separatisten, flaminganten en Vlaams-nationalisten. Aan alle anderen een slecht jaar toegewenst.

AntiBelasting 20 december 2006 04:28

Beste Wensen , en ...

Laten we hopen

Dat volgend jaar het jaar wordt zonder , rampzallige sluitingen .
Opel en volvo ? Een regering die echt jobs maakt , en geen jobs die door belasting geld wordt betaald .
Denk je dat die jobs iets opleveren aan de economie van het land .
Een systeem invoeren van iedereen gelijk voor de wet , een % die voor iedereen het zelfde is .
Jobs die worden betaald door een firma niet de staat , wordt het geen tijd eens diep te gaan kijken naar een , staat zonder lasten .
De regering verkoopt gebouwen om hun begroting in orde te houden . Wordt geen tijd dat zij zelf aan een minimum loon zouden werken .
Cumul mag bij hun , weet je als een gewone belg gaat bijverdienen , nemen ze daar nog eens 50 % vanaf . Mensen die vooruit willen in het leven , betalen nog eens extra aan inkomsten .

KrisKras 20 december 2006 05:13

Sorry iedereen, ma t'was plezant.

vrolijk kerstmis

Lincoln 20 december 2006 12:55

Alhoewel ik geen kerst vier wens ik jullie toch een prettige kerstfeest !

Judokus 20 december 2006 13:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Internaut (Bericht 2261491)
Merry Christmas voor alle VB'ers, separatisten, flaminganten en Vlaams-nationalisten. Aan alle anderen een slecht jaar toegewenst.

:oops:

Internaut, desondanks wens ik U een gezellige en Vrolijk Kerstmis toe. Ook aan alle andere forumleden, vrede en alle goeds! :-D

Een goede gezondheid in 2007 voor iedereen, vriend of vijand! Zoals aan het IJzerfront in 1914 verbroederen we ons en zetten we onze (vele) geschillen aan de kant;-) that's the highest stage of civilisation.

Anna List 20 december 2006 13:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Judokus (Bericht 2262127)
:oops:

Internaut, desondanks wens ik U een gezellige en Vrolijk Kerstmis toe. Ook aan alle andere forumleden, vrede en alle goeds! :-D

Een goede gezondheid in 2007 voor iedereen, vriend of vijand! Zoals aan het IJzerfront in 1914 verbroederen we ons en zetten we onze (vele) geschillen aan de kant;-) that's the highest stage of civilisation.

scheeduit joeng, subiet moeten we ze weer vanuit eigen rang beginnen beschieten voor ze weer tegen elkaar strijd willen leveren ...

Judokus 20 december 2006 13:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 2262167)
scheeduit joeng, subiet moeten we ze weer vanuit eigen rang beginnen beschieten voor ze weer tegen elkaar strijd willen leveren ...

Gaat e keer naar 'in Flanders Fields' in Ieper, en ge zult naar buitenkomen als 1)Vlaams-nationalist en 2) Pacifist
Of zegt Nooit Meer Oorlog u niets op de IJzertoren?

Derk de Tweede 20 december 2006 14:31

Anna List 20 december 2006 14:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Judokus (Bericht 2262182)
Gaat e keer naar 'in Flanders Fields' in Ieper, en ge zult naar buitenkomen als 1)Vlaams-nationalist en 2) Pacifist
Of zegt Nooit Meer Oorlog u niets op de IJzertoren?

ola eazie ... ik kan daar niks gaan doen dus hé, als ik daar buiten zou komen zoals ik er binnenga ... was beetje cynisch ...

houzee !

Kallikles 20 december 2006 14:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Internaut (Bericht 2261491)

Je hoort zelf wel niet tot de flaminganten, vermits je je wensen in het Engels overbrengt... :lol:

Jongens, jongens, wat een verzuring!

globalisator 20 december 2006 15:12

Van een vandaal die andermans auto garneert met krassen hoef ik ook geen wensen. Ge moogt uw rommel houden, internaut.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be