Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   het vb en het milieu (https://forum.politics.be/showthread.php?t=72590)

groen rechts 20 december 2006 13:12

het vb en het milieu

http://groenrechts.homestead.com/kyoto.html

:evil:

Pluche 20 december 2006 13:19

http://forum.politics.be/showthread.php?t=72252

FallenByTheHand 20 december 2006 13:30

daar had ik al van gehoord, van VB over Kyoto.

Van een aantal argumenten heb ik ook al gehoord. Waarschijnlijk ben ik binnen links nog één van die mensen die het meest open staat voor dat soort van argumenten, alhoewel ik niet overtuigd ben dat ze heel zeker kloppen (maw, ik ben nog steeds voor een strikter milieubeleid).

Mitgard 20 december 2006 13:38

allez vooruit, zorg voor het milieu is ook al 'politiek correct'.
't is maar dat u het weet he mensen.

groen rechts 20 december 2006 15:57

och....
trieste boel dat een nationalist zo losjes over milieu kan gaan

Pluche 20 december 2006 15:59

Elke echte nationalist beseft dat nationalisme en milieu samen gaan, wie wilt er nu in een woestijn wonen????????????????

john bell hood 20 december 2006 16:15

Volksnationalisme en milieubewustheid gaan tezamen.Groenrechts is toe te juichen.

john bell hood 20 december 2006 16:18

Ik ben één van degenen in het VB die aan uw kant staan.Een terechte opmerking over de voor het overige te apprecieren De Man.

Pluche 20 december 2006 17:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door john bell hood (Bericht 2262506)
Volksnationalisme en milieubewustheid gaan tezamen.Groenrechts is toe te juichen.

Zolang ze zich maar gedragen kan ik ze tolereren;-)

groen rechts 21 december 2006 12:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door john bell hood (Bericht 2262511)
Ik ben één van degenen in het VB die aan uw kant staan.Een terechte opmerking over de voor het overige te apprecieren De Man.

de man is een "hardliner" ivm immigratiepolitiek meen ik, dat is zeker lovenswaardig, maar dit trieste standpunt ... neen, dit is een afront voor de nationalisten

Jan van den Berghe 21 december 2006 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door groen rechts (Bericht 2264706)
de man is een "hardliner" ivm immigratiepolitiek meen ik, dat is zeker lovenswaardig, maar dit trieste standpunt ... neen, dit is een afront voor de nationalisten

Over welk standpunt gaat het hier eigenlijk?

ilfalco 21 december 2006 12:33

Allicht gaat dit over het stukje op de website van Filip Deman.

Daar zet hij vraagtekens bij de stelling dat de opwarming vand e aarde enkel aan de mens te wijten is.

maar groen--rechtse. heeft deman geen recht op een eigen opinie misschien. Zonder dat dat dan meteen een partijstandpunt is. Waar geen discussie over mogelijk is is de waarheid niet.

De waarheid zal in dit geval wel ergens in het midden liggen; Maar discussie moet toch mogelijk zijn me dunkt. Ook over de kyoto fetisj.

Deman is overigens ook tegen het sluiten van de kerncentrales.

Metternich 21 december 2006 12:36

Ecologie en nationalisme? Natuurlijk ;)

Jan van den Berghe 21 december 2006 12:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco (Bericht 2264744)
Allicht gaat dit over het stukje op de website van Filip Deman.

Daar zet hij vraagtekens bij de stelling dat de opwarming vand e aarde enkel aan de mens te wijten is.

maar groen--rechtse. heeft deman geen recht op een eigen opinie misschien. Zonder dat dat dan meteen een partijstandpunt is. Waar geen discussie over mogelijk is is de waarheid niet.

De waarheid zal in dit geval wel ergens in het midden liggen; Maar discussie moet toch mogelijk zijn me dunkt. Ook over de kyoto fetisj.

Deman is overigens ook tegen het sluiten van de kerncentrales.

Inderdaad, er zijn meerdere wetenschappers die stellen dat niet de mens de hoofdoorzaak is van de opwarming, maar wel dat de aarde weer een cyclus doorloopt. Er is daar onlangs een reportage over geweest op de BBC waarin een Noorse professor dit uitlegde en ook aantoonde met zijn bevindingen bij de ijsboringen.

In ieder geval heeft Deman hiermee niet gezegd dat we als nationalisten geen zorg moeten dragen voor de aarde en onze leefomgeving.

Groenrechts ging hier nogal scherp door de bocht als u het mij vraagt.

groen rechts 21 december 2006 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 2264768)
Inderdaad, er zijn meerdere wetenschappers die stellen dat niet de mens de hoofdoorzaak is van de opwarming, maar wel dat de aarde weer een cyclus doorloopt. Er is daar onlangs een reportage over geweest op de BBC waarin een Noorse professor dit uitlegde en ook aantoonde met zijn bevindingen bij de ijsboringen.

In ieder geval heeft Deman hiermee niet gezegd dat we als nationalisten geen zorg moeten dragen voor de aarde en onze leefomgeving.

juist ja..... vooral die paragraaf waar gesproken wordt over "dit dat en andere ozongaten"...... zeker niet bedoeld om milieuproblemen in het belachelijke te trekken....

groen rechts 21 december 2006 18:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 2264768)

niemand ontkent de cyclus van de aarde... maar milieuproblemen afdoen alsof de mens geen invloed heeft... kom zeg....

Pluche 21 december 2006 18:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door groen rechts (Bericht 2265930)

juist ja..... vooral die paragraaf waar gesproken wordt over "dit dat en andere ozongaten"...... zeker niet bedoeld om milieuproblemen in het belachelijke te trekken....

Deman is gewoonweg belachelijk, hij denkt dat hij iets kent van milieu, maar hij kent evenveel van milieu als van normaal debateren met tegenstanders, Deman, ze zullen hem beter buitenkieperen en bij het afval of beter bij het stort zetten.
En Deman bij het afval op straat zetten noem ik voor 1 keer geen sluikstorten:oops:
DE NATUUR RESPECTEREN, DEMAN DEPONEREN
voila

john bell hood 22 december 2006 15:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door groen rechts (Bericht 2264706)

Spijtig genoeg kan men moeilijk iemand tegenkomen met wie men het altijd eens is.

john bell hood 22 december 2006 15:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pluche (Bericht 2265955)
Deman is gewoonweg belachelijk, hij denkt dat hij iets kent van milieu, maar hij kent evenveel van milieu als van normaal debateren met tegenstanders, Deman, ze zullen hem beter buitenkieperen en bij het afval of beter bij het stort zetten.
En Deman bij het afval op straat zetten noem ik voor 1 keer geen sluikstorten:oops:
voila

Deman is een van de betere VB ers ondanks de uitschuiver over het milieu.

Khonnor 23 december 2006 02:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pluche (Bericht 2265955)
voila

tiens, het vb en zich uitsprekn over dingen waar ze uiteindelijk niets van weten

waar hebben we dat nog gehoord :roll:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be