![]() |
"Een zalige offerfeest(eid mubarak)"
Morgen zal de eerste dag zijn waarop de pelgrims hun eerste dag van de bedevaart beginnen, de negende dag zal op vrijdag komen waarop de pelgrims samen komen op een plaats in mekka genaamd "arafat"( 3arafat betekent kennismaking, deze plaats geloven vele moslims dat dit een plaats is waar adam een eva ontmoet hebben na hun verbanning uit een paradijs),. De elfde dag is de dag van het offer en er wordt overal ter wereld feest gevierd !
![]() http://www.utrecht-zuid-college.nl/s...est%2011.2.htm Dus voor de moslim-leden van politics.be-onderonsje een zalige offerfeest !!! ![]() En voor onze medeleden van andersgelovigen van politics.be een zalige kerstfeest-oudejaarsavond en een gelukkige nieuwjaar-chanoeka. |
Ik vind het straf dat mensen daar nog in geloven, maar aléé, in ieder geval een prettig offerfeest en de beste nieuwjaarswensen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja iedereen veel plezier gewenst met hun stomme feestdagen, nuja, dan heb ik tenminste een goede reden om me te bezatten.
|
:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je bent wel een beetje te vroeg, niet? Het offerfeest is pas binnen een paar weken.. maar ok, EID MUBARAK! :-D
|
Citaat:
|
Hoezo: offerfeest binnen een PAAR weken? Ik dacht volgende week zondag?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() ![]() |
En kussen ...
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be